CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

<3

Av Caroline - 17 december 2010 22:46
Nu sitter han och sjunger igen;skämt ur sin skrattande dvala.Och du ber honom tystna igen,och låta händerna tala.Och han ler och förvandlas som pojkarna gör,när inget finns att teatra inför.Och han tror han är förälskad igen.Det är så mycket i skallen.Men när Du säger: God natt kära vän,står Du påklädd i hallen.Och Du går och han krymper, som pojkar blirsmånär dom är nakna med kläderna på.För Dusåg mer än min fåfängs gitarr.Du slet av en dräkt av en narr.Och lät mina bjällror få falla.Som nunär teater känns något befängt;i gryning när krogen har stängtfaller bjällror från alla.Men mörkret faller bittert igen.Så han skrattar med ljuset.Du gråter i tystnad igen,med alla häxor i huset.Och han ringer och säger; Det mörker Du sergör att stjärnorna märks lite mer.Så, han sjunger sina sånger igen.Och Du ler åt hans iver.Och när Du säger; Det ljusnar min vän,ja då sitter han redan och skriver:Ljuset blir större när natten tar form,och värmen blir mer värd i storm.Och Dutog del av min fåfängs gitarr.Du skratta' med enfaldens narr;två clowner som vråla' i natten.Som nunär teater känns mer relevant;när det enda är mörkt som är santförstår jag dom flyende skratten.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards