CelinnesMamma

Alla inlägg under november 2010

Av Caroline - 30 november 2010 07:56

     


Hemma hos mormor igår :)  

Av Caroline - 29 november 2010 08:14

När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne
När hon puttar dig eller slår dig -
Ta tag i henne och släpp henne inte
När hon börjar svära åt dig -
Kyss henne och säg att du älskar henne
När hon är tyst
- Fråga vad som står på
När hon ignorerar dig
- Ge henne din uppmärksamhet
När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka
När hon ser ut som värst
- Säg att hon är vacker
När du ser att hon börjar gråta
- Håll om henne och säg ingenting
När du ser henne gå
- Smyg upp bakifrån och krama om henne
När hon är rädd
- Skydda henne
När hon lutar sitt huvud mot din axel
- Lyft upp hennes huvud och kyss henne
När hon tar ditt favoritplagg
- Låt henne ha kvar det och sova med det en natt
När hon retar dig
- Reta henne tillbaka och få henne att skratta
När hon inte hör av sig på ett tag
- Försäkra dig om att allt är okej
När hon tvivlar på dig
- Försvara dig med sanningen
När hon säger att hon tycker om dig
- Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå
När hon tar tag i din hand
- Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar
När hon berättar en hemlighet
- Håll den hemlig
När hon tittar dig i ögonen
- Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det
När hon saknar dig
- Är hon sårad på insidan
När du krossar hennes hjärta
- Försvinner aldrig smärtan
När hon säger att det är över
- Vill hon fortfarande att du ska vara hennes
När hon laddar upp den här texten - Vill hon att du ska läsa den..

Av Caroline - 29 november 2010 08:05

            

Av Caroline - 29 november 2010 06:59

Min bästa vän är utan tvekan jag själv... haha.

Nejnej, min bästa vän är faktiskt min sambo, Pierre.

Jag kan prata om ALLT med honom, föra ett samtal, och jag vet att det stannar där. Vi delar många åsikter, även om vi även är oense om många saker.

Han är ärlig mot mig, säger vad han tycker, även om han vet att det är vad jag inte vill höra. Han finns där för mig när jag behöver nån, och han ställer upp i vått o torrt...

  


Min andra bästa vän är min mamma, det är samma sak där.

Hon finns alltid där, och är alltid ärlig med vad hon tycker och tänker.

VIKTIG EGENSKAP!




Sen så har vi Madde... bäst i världa! :P



Av Caroline - 28 november 2010 19:28

Jag har stått hela kvällen och bakat bullar :)


      

Av Caroline - 28 november 2010 16:11

Shit, pommesfrites, vad mätt jag är nu då...

Ätit god mat, varit och storhandlat, blivit fotograferad, städat... och..ja, nu återstår bara att ta det lugnt, sen gå å sooooova. sköönt.


Här är bilderna från igår när Celinne blev fotad i stan :

      tycker hon är jätte-olik sig på bilderna...:S

Av Caroline - 28 november 2010 11:32

 Jag har fullt upp idag...storhandla, fotograferas, mm,mm....uffa

Av Caroline - 27 november 2010 20:03

Kärlek är, (för mig) villkorslös...

när man älskar en person, oavsett vad den har för fel och brister,

när man verkligen känner att man är beredd att vara med den personen i resten av ditt liv...


MEN...RIKTIG Kärlek...är den man känner till sitt barn! BASTA!

Den kärleken går inte att jämföra med någon annan.

Det är den mäktigaste känsla jag någonsin haft.



Haha...vilken snäll flickvän jag varit idag...

Pierre fick en tidig födelsedagspresent/julklapp.... en ps3:a, som han så länge tjatat om :) det var sååå värt det när man såg hur glad han blev :D

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards