CelinnesMamma

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Caroline - 9 december 2010 20:37

Åhhh! Varje gång  någon jag känner får en bebis så blir jag så avundsjuk!

Det är ju så himla mysigt när allt är sådär nytt,

 och när man ser sin lilla för första gången...

Jag vill också!!!

Fast kanske inte just nu bara... :)

Men nångång... absolut.

 

 

Grattis

 

Emma o Magnus

 

till er lilla bebbe!

 

  

 

En fin sång som jag tänker på Celinne när jag hör:

  

Av Caroline - 9 december 2010 11:29

Har redan hunnit:

Duscha blommorna, torka fönsterbrädorna,

 torkat tv:n+tv-bänk, torkat ur bokhyllan, diskat,

gjort ren diskbänken+kaklet, skrubbat fläkten, gjort ren micron,

gjort välling till Celinne 2 ggr, gett Celinne mat en gång,

 lekt med Celinne, och ÄNDÅ har jag hunnit gjort 3 blogginlägg,

 redigerat en bild, spelat spel OCH pratat i telefon...

ALLT detta sen klockan 7 imorse.

JAG ÄR EN RIKTIG JÄVLA DUNDERKVINNA IDAG :D  

Av Caroline - 9 december 2010 08:23

   Var tog året vägen?


ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥                                           
                                                  
         ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥


Av Caroline - 9 december 2010 08:09

Jag tror på ärlighet... i alla lägen.

Jag tror på att vara öppen med vad man känner...

Jag tror på att ta tillvara på de tillfällen som ges...

Och jag tror på att alltid försöka tänka positivt.

 

Jag kanske inte är världens bästa på att vara positiv, men resten av punkterna tycker jag att jag klarar av utan större svårigheter.

Så varför ska det vara så jä*la svårt för ANDRA att vara ärlig mot mig?

VARFÖR ska det vara så svårt att säga vad man känner?

Ser jag farlig ut på nåt vis?

Det enda som händer när man inte vågar säga som

det verkligen är, är att man ljuger för sig själv,

och av det mår man skit... i längden.

 

Har du någonsin suttit och tänkt för dig själv:

VARFÖR sa jag så?

VARFÖR sa jag inte som jag verkligen menade?

VARFÖR ska jag göra något jag inte vill?

Mmm...exakt.

Pröva med att vara ärlig. FRÅN BÖRJAN!

Gäller alla. Inkl. MIG SJÄLV!

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards