CelinnesMamma

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Caroline - 27 december 2010 17:56

Det dummaste man kan göra, om man vill ha en blogg som man ska sitta och ljuga om sitt liv i, är väl ändå att avslöja sin identitet? Det finns ju människor som känner dig, som VET vem du är, och så är du avslöjad direkt.

Lika bra att vara ärlig om allt isåfall...inte sant?


Och varför sitta och skriva att folk är dumma, för att dom inte delar

dina åsikter? Vem är det då som är dum? Som inte fattar att

alla människor är olika, och tycker olika, om olika saker?

Kan man inte acceptera det, så ska man nog ge fan i

att  läsa andras bloggar, och sen hålla sig till sitt

eget lilla påhittade fantasiliv, så kan jag fortsätta

ostört med mitt, RIKTIGA liv, det som jag inte behöver ljuga om

att jag har för att bli accepterad.


Jag är totalt utlämnad i den här bloggen.

Jag står för vem jag är och vad jag tycker...

Och passar det inte... sluta läs då?


Nej... det kan du tydligen inte.

Mitt liv är tydligen intressant ändå då?


Puss på dig, kisselisa ;)


Av Caroline - 27 december 2010 09:20

Åh, herregud vad folk tog åt sig om mitt inlägg om att handla...

Visst, det är klart man ska handla om man har råd, det gör jag också.

Men jag PRIORITERAR, och har inget som helst behov

 av att SKRYTA om det jag köper.

 

Om jag skulle sitta här och skriva om allt

jag handlar till min familj,

så skulle det till slut bli en skryt-blogg...

som DIN Sandra Kattkvinna...

INGET liv över huvudtaget,

förutom att köpa,köpa,köpa.

 

Jag anser inte att det viktiga är att handla,

utan att ta hand om varandra, och visa kärlek.

Och det kan man göra utan att hela tiden köpa

och ha det senaste av allting... det är lätt att saker

förlorar sitt värde då...

Men det kanske är svårt att förstå för dig?

Jag anade det...:P

 

Tänka några steg framåt? Det kanske DU borde göra,

om du tänker på vad för sorts information som kan komma

fram om dig och RASERA hela ditt fejk-liv, som du nu hittat på.

 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards