CelinnesMamma

Alla inlägg under mars 2011

Av Caroline - 28 mars 2011 07:01

Nu är mammas lilla hjärta hemma igen... som jag längtat.

Det var inte lika roligt som jag trodde att vara barnledig en hel helg...

Speciellt inte när hn befann sig så pass många mil bort.

Men jag är glad för att Pierre fått en helg med henne själv, och dessutom fått träffa människor han saknat länge... det var han värd.


Tack, mitt hjärta, för att jag fick vila... och för att du är den absolut bästa man kan ha!


Love ya!



Av Caroline - 24 mars 2011 10:47

men har fortfarande ingen blogglust.


Ska ha en tooookbra helg i helgen iallafall...om ni bara visste hur underbart!  

Av Caroline - 16 mars 2011 07:03

Sådärja... nu har jag tagit det absolut största och svåraste steget.. för MIG alltså.

Celinne har flyttat in på sitt rum även nattetid. Hon har sovit där en natt...

fast inte själv dock, jag och Pierre sov också där inne, eftersom jag känner att det är lite väl mycket att bara flytta in henne, och sen låta henne ligga där helt ensam på en gång. Jag sover nog där med henne veckan ut, sen provar jag att låta henne vara själv. Det gick iallafall jättebra, hon var lite ledsen när jag la ner henne, och Pierre fick ligga där tills hon somnade, men när hon vaknade imorse var det inga som helst problem, hon satte sig upp i sängen och var glad... ropade inte ens efter mig, utan jag fick upptäcka själv att hon vaknat ^^

Det känns skitbra... ÄNTLIGEN ett eget sovrum till oss vuxna i hemmet :P

Fast ändå känns det ledsamt på nåt vis...


Aja, nog om det...

På dagis går det kanon, Celinne älskar verkligen att gå dit.

Och på eftermiddan när hon kommer hem så vill hon att man ska sjunga alla dagis-s¨ngerna för henne... men hallå??? Jag kan ju inte ens hälften av dom!

Jag kan de gamla traditionella sångerna jag, men Celinne kan en heeel del många fler, vilket resulterar i att hon blir väldigt sur när jag inte förstår vilken det är hon vill att jag ska framföra..:)

Jag får be dagispersonalen om en sång-lista...haha.


Nu ska vi busa lite.... vi kanske hörs senare..

Av Caroline - 14 mars 2011 07:38

Hahahahahaha! VILKEN HELG, säger jag bara.

Snacka om livsnjutare! Eller hur, Patrik Och Amanda? :P


Vi kör "lite" bilder på det...


      


Ute och kikar över stan på Norra berget :)










Jag fick för första gången nånsin sätta upp håret på Celinne! ^^

        












Frukost framför tv:n



     









Celinne snodde min mössa..:P

             






Här satt Celinne LÄNGE!

 





Pappa och Celinne <3

     




Någon som är hungrig tror jag ,.....

      






Bus med mamma...

                 





Ute och går med pappsen :)

 







That´s it! Nu får vi se när jag återkommer igen.



        

Av Caroline - 13 mars 2011 18:18

Snart återkommer jag... exakt när ska jag inte säga, för det vet jag inte..

Av Caroline - 6 mars 2011 13:43

Jag  måste ju bara tala om vilken snäääll dotter jag har.

Mitt i mitt morgonkaffe stoppade hon ner sin leksaksgris...


SERIÖST, jag vill inte ha grisar i mitt kaffe...

Vill inte ha grisar runtomkring mig heller.. ;)

Det blir så grisigt... svineri är bland det värsta som finns.


Tur att jag är så otroligt snäll och trevlig tjej,

så jag tänker inte tala om vad det finns för svin

runtomkring här i Sundsvall... men jag gissar att dom vet

med sig det själva... och stoppar in griserierna bakom "stängda dörrar"

istället...

Det brukar ju vara så när man vill svina sig i lögner.

:D

  



Av Caroline - 4 mars 2011 08:37

Så får det bli.


Bloggpaus... eller så slutar jag helt. Det återstår att se.


  

Av Caroline - 3 mars 2011 09:11

Ibland vill jag bara försvinna in i ett hörn och sitta där tills fan avlöser mig.

Det är inte kul att bli vuxen... som man tror när man är barn.

Det är bara att konstatera...  

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards