CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Mina planer

Av Caroline - 4 november 2010 07:13

Jahaja... ny dag, nya möjligheter.

 

Evelina skrev igår att jag skulle skriva om livet i Skönsberg...

Då kan jag säga att jag är knappt i Skönsberg.

Går jag ut från lägenheten så åker jag antingen till stan, Skönsmon, eller birsta eller liknande... ja, jo, jag går ner på affären ibland.

Ser inte så mycket av just Skönsberg, mer än det jag ser genom

fönstret... och det är väl inte så mycket att se...:P

 

Hon skrev även att jag borde skriva om mina

framtidsplaner... typ jobb, skola el liknande.

Då kan jag säga att jag hade en idé för ett tag sen

att starta eget.. men jag kände att det skulle bli på tok för mycket att göra när man har en liten tös hemma också, så jag la de planerna på is,

men jag kan ju tala om vad det var nu iallafall..

 

Sähär: det finns redan i de större städerna,

men eftersom sundsvall är en stad med många yngre föräldrar, så skulle det va kul om det fanns något för dom att göra, ett ställe att mötas på.

Så jag tänkte starta ett lek-café´.

Ett café för både barn och föräldrar, med en avdelning för de äldre, och en miniatyr för de små. En egen meny för de minsta med tex choko-latte istället fär kaffe latte mm, mm...

Svårt att lägga fram hela idén här, men jag tror att ni förstår grejen?

 

Nu är jag inne på ett annat spår, men det är också lite "hemligt" än...

 


 
 
Evelina

Evelina

4 november 2010 21:25

Det vart ju ett bra inlägg :) Bra ide tycker jag oxå!

http://evelinapersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards