CelinnesMamma

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Caroline - 25 november 2010 10:52

Jajjemen, då kör vi på det då...

 

Då börjar vi med min mamma:

 

Hon är verkligen en klippa hon!

Hon gör verkligen allt hon kan för oss barn,

och finns alltid där när man behöver prata.

Det är så skönt o ha henne när man inte

riktigt vet hur man ska göra.

Hon har alltid svar. Nästan iallafall.

Helena heter hon...

När jag var yngre, och bodde hos min pappa,

hade vi inte så bra kontakt,

men det har vi tagit igen...

och nu är hon verkligen en bästa vän!

 

Min pappa heter Leif och bor i Nedansjö.

Han har 6 döttrar och en fru som heter Diana.

Hos honom har jag bott i den större delen av

mitt "barnliv"...

Han är en underbar människa,

med mycket vänner, och stort bil-intresse.

På somrarna hittar man honom lättast på

alla cruisingar runt om i Sverige.

 

Just NU ligger han tyvärr på sjukhus

efter en hjärnblödning för några veckor sen...

Jag ber för att han ska bli så bra som

möjligt igen... mitt hjärta blöder...

 

det var lite om mina föräldrar det.

 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards