CelinnesMamma

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Caroline - 18 november 2010 18:50

Nu har jag varit och träffat Pappsen igen...

Och den här gånge var han ju vaken också!

Det var så skönt att se honom, och kunna fråga honom saker, och få svar...

istället för när han låg nersövd.

Han är stark min pappa, det må jag säga.

Däremot är han fortfarande trött, men rastlös..


Medan jag var där kom en sköterska in och gjorde en massa koordinationstester, han klarade dom ganska så bra faktiskt!

Jag frågade om det var så... ja, absolut, sa hon.

Såå.... pappsen är stark och bra, och jag är gla´!  :)



Av Caroline - 18 november 2010 18:50

Nu har jag varit och träffat Pappsen igen...

Och den här gånge var han ju vaken också!

Det var så skönt att se honom, och kunna fråga honom saker, och få svar...

istället för när han låg nersövd.

Han är stark min pappa, det må jag säga.

Däremot är han fortfarande trött, men rastlös..


Medan jag var där kom en sköterska in och gjorde en massa koordinationstester, han klarade dom ganska så bra faktiskt!

Jag frågade om det var så... ja, absolut, sa hon.

Såå.... pappsen är stark och bra, och jag är gla´!  :)



Av Caroline - 18 november 2010 11:32

Jag skulle visst få höra om någon "släkt i min närhet" som pratar om mig??

Bring it... eller var det också påhitt?

Av Caroline - 18 november 2010 11:32

Jag skulle visst få höra om någon "släkt i min närhet" som pratar om mig??

Bring it... eller var det också påhitt?

Av Caroline - 18 november 2010 11:14

Eftersom Evelina väljer att hoppa på folk med falska anklagelser istället för att hålla sig till sanningen, så tar jag bort hennes kommentarer...


JAG var med när vi träffade Sandra lilla du, och det var PRECIS tvärtom än vad du sa! Enligt Sandra iallafall.... punkt

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards