CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Självmordsbilderna/videon!!! :(

Av Caroline - 16 oktober 2010 21:02

Nej, men vet ni vad? Ibland hatar jag att jag är så jävla nyfiken som jag är. Idag är en sån dag. Min kväll, förmodligen natt, och antagligen hela helgen är förstörd. Jag har aldrig sett något så vidrigt!

Jag tittade på videon de satt ihop av bilderna som

 lades ut live när den där killen hängde sig i veckan...

Jag råder er allihop: Hur jävla nyfikna ni än är.. TITTA INTE.

Det är verkligen helt sjukt!!

Jag har en stor klump i både halsen och magen,

jag var sekunder ifrån att spy på golvet.

Jag kan bara tänka mig hur det kändes för idioterna som satt och hetsade honom och följde bilderna varannan sekund, från det att han sa att han skulle göra det, tills att polisen stormade lägenheten. Allt syns på videon jag såg,

och jag har även läst tråden han startade innan han gjorde det.

Jag kan hålla med om att det skulle vara svårt att tro på från början, men när dom SÅG att han gjorde det, varför ringde ingen????

Man kan se i tråden, att det tar vääääldigt lång tid innan nån ens nämner att dom borde ringa polis...

jag citerar en person som skrev där: "borde vi inte ringa polisen eller nåt? Tänk att vi är dem enda som vet om detta nu"

Som att det vore nåt "häftigt" med det...:/

usch, detta var VIDRIGT!

 
 
Linda

Linda

16 oktober 2010 21:14

Jag vet fler som sett den som säger samma sak.. Jag vill dock inte se den, för ja har sett liknande saker förut. och jag vet hur det känns att se.. hua fy fan. det enda som går att tänka är att han det bättre där han är nu. hoppas jag..

http://frokenlaurin.blogg.se

Caroline

16 oktober 2010 21:19

Det där var sjukt! Man riktigt kände att det verkligen var på riktigt. Och nu är jag rädd dessutom, känns som att jag har gjort nåt fel när jag tittat och att han är här :S ...är ensam hemma för karln är på hockey...håller på att skita ner mig.

 
Linda

Linda

16 oktober 2010 21:44

Okej... ja det brukar kännas så.. :( Jag såg en gång en film där dom sparkade på ett barn som avled senare, ja kan säga att ja hade väldigt mycket mardrömmar efter det.. fy fan! Det är ju helt obegripligt hur saker och ting är... Men ja tycker inte du ska känna dig rädd.. det är ju ett försvar, vilket visar att du fungerar helt normalt, inte för att det är till nån hjälp just nu kanske.. men slå på lite musik eller en rolig film? och försök koppla bort allt en stund..

http://frokenlaurin.blogg.se

Caroline

16 oktober 2010 21:49

Ja, jag får göra det...:) Men nu vet jag ju iallafall att jag inte ska va så jävla nyfiken hädanefter..:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards