CelinnesMamma

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Caroline - 13 oktober 2010 18:51

 

Gud vad jag HATAR tvål-schampoo-och liknandeprodukt- reklamer!!!

Där står alltid en skitsnygg tjej med lååångt perfekt hår och smaaaal kropp och tvålar in sig själv...(i slow-motion) hon blundar och njuter och ser sig sexigt omkring i sitt tomma(?) badrum... hon ler och ser allmänt KÅT ut. Så påstår dem sedan att du kommer se ut, känna dig och bete dig.

Hrm *host*...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!

Sååå jävla bra schampoo-tvål- och liknandeprodukter finns inte! :

 

  

Av Caroline - 13 oktober 2010 07:03

 

Gud vad skönt, det som var jobbigt häromdan är nu löst, och ur världen. Nästan. Men jag mår bättre iaf... och det gör den berörda personen med.

 Och det är ju viktigast.

 

Annars så är det finfint här... målaren håller på för fullt med ena sovrumet...

så nu till veckan är det bara ett rum kvar. Yeeyy!

 

Jag ska lägga upp tokmycket bilder här, så fort jag får hem kabeln till datorn.

Kan inte göra så mycket åt det just nu, men förhoppningsvis under helgen.

 

Ojojoj, nu är Celnne hela tio månader....snart ett år!

Det är ju helt sinnessjukt hur fort tiden går.

Så var jag på sjukhuset häromdan,  skulle in på patienthotellet och köpa en kaffe innan jag hälsade på den jag skulle...och därinne fullkomligt VIMLADE det av nyfödda bebisar. VET NI HUR BEBISSJUK man blir då?

Eller jag iallafall... huvvaligen P

 

Jag försöker skriva mer under helgen, då med bilder. ;)

 

kram

 

Grattis Mamma på födelsedagen!!!!

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards