CelinnesMamma

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Caroline - 8 oktober 2010 21:52

Idag var det riktigt kul att komma hem igen faktiskt, för nu är köket och vardagrummet klart!

I vardagsrummet är jag lite missnöjd med färgen,

kommer nog att måla om där själv inom kort, när inte Mitthem ska bestämma vilka färger jag har att välja mellan. :P

 

I köket däremot är jag JÄTTENÖJD!

En fondvägg (svart med beiga blommor)...

så sjuukt mysigt o fint.

Till veckan blir resten av rummen klara :)

Det känns äntligen bra att vara hemma! :)

 

*   *   *    *    *

 

Annars så händer det inte så mycket alls...

Celinne växer så det knakar, och lär sig nya saker hela tiden!

Hon säger många ord, och gör mycket roliga saker.

Det är ju hur kul som helst att se och höra hur hon blir större..

Mammas lilla hjärta...

Kan tyvärr inte lägga ut några bilder just nu... men om några dagar så :)

 

*   *   *   *    *

 

Såg på Efterlyst häromdan då dom återigen tog upp

Sundsvalls-fallet.... helt jävla otroligt hur det kan få gå till såhär..

FORTFARANDE OLÖST!

Helt sjukt! Precis samma sak med ett mord en bit från sundsvall för nåt år sen.... fortfarande olöst.... I båda dessa fall så var personerna ifråga ganska så "kända"  och hade måååånga vänner, bekanta, mindre bra vänner, mm, mm....knepigt tycker jag...Eller nej, det är det inte egentligen... handlar väl bara om att det finns dom som (som dom även sa på tv:n) fortfarande sitter tysta...av olika anledningar.

 

Jag HOPPAS VERKLIGEN på en lösning snart... för hans närmaste skull! <3

 

*   *   *   *

 

Nu ska jag ta o slänga mig i sängen.... försöka vila upp mig lite inför morgondagen då alla kartonger Ä.N.T.L.I.G.E.N ska packas upp...

det tog bara 2 månader efter att vi flyttat in :P

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards