CelinnesMamma

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Caroline - 20 juni 2011 12:45

Nej...jag orkar inte byta texten på bloggen mer....det är ju typ en miljon olika, och man kan inte se dem förrän man sparat det... otroligt påfrestande. Så jag skippar det ett tag.


Celinne och Pierre har dragit iväg på ett litet äventyr till sjukhuset...eftersom Pierre varit så begåvad och "glömt" sina tider där, så han måste fixa en ny.


Själv står jag som en dåre och skakar fläsket till "om sanningen ska fram" HAHAHAAHA! Gissa om jag ser toklöjlig ut?

Men det är sånt man får (och bara borde göra) när man är ensam hemma. :P Hoppas grannarna inte har tillgång till kikare, för då får de sig en syn de sent ska glömma.... =)


Annars rullar livet på precis som vanligt...FÖRUTOM att jag tappat bort polettj*veln till tvättstugan!!!!!! Blir gaaalen, måste åka o skaffa en ny. Får väl betala en förmögenhet... men sånt är livet. Värre saker har väl inträffat.

Kan ju låna grannens annars kanske...*blink,blink, Ullis*


Hahaha, Lördag ja.... ska vi ens prata om det , Madde?

Vad sägs om sönderklippta skor, VIP-kort, gamla ex, MC-klubbar,tråkiga förfester, fester SOM INTE FINNS och svindyra taxiresor? HAHAHA!

Så kul man kan ha. ;)


Nä, nu ska jag ta tag i disken innan kärleken kommer hem.. :)


This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards