CelinnesMamma

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Caroline - 8 juni 2011 12:08

Jag vet....Jag lovade att komma tillbaka....det är på gång. ;)


På lördag är det fest. Jag o brorsan ska ha gemensam 20/25-årsfest.

Det blir grillning här ute, innan vi korkar upp (eller, det gör vi nog under tiden) och sätter igång och firar det faktum att jag FAKTISKT ÄR en kärring mycket mycket snart... ;p  Champange ska det tametusan firas med ^^


Inte bara jag som ska firas på Lördag föressten...Kim och Thomas ska ju gifta sig!

Tyvärr kommer jag inte hinna komma, men jag ska nog se till att höja glasen för er med och utbringa en skål för det vackra paret! GRATTIS TILL ER!



Sen så har ju Pierre varit så vänlig och skaffat oss ett litet husdjur....

Hon heter fluffy. Hon är en...ORM! EN ORM! Aja, hon var rätt söt (!) jo, hon var det...så det går faktiskt för sig..


Celinne är mammas stora tjej, och så duktig! Hon pratar för fullt, och allt annat som hör barnen till... :) Älskade skruttan har ju fått en ny säng nu, en växa- säng. SKITFIN! Och så är det så mysigt på morgonen när  hon kan kliva upp själv. Häromdagen vaknade jag av att hon kom in, satte sig bredvid mig i sängen, pussade mig 3 gånger i ansiktet och sa: -"Min Mamma"...haha ^^



Nu ska jag sparka karln i baken och önska honom lycka till!

(varför?   -Det ni ;) )

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards