CelinnesMamma

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Caroline - 13 september 2010 10:16

Lillaste Celinne är snart inte så liten längre...

det gör lite ont i mammahjärtat att hon snart inte är en liten liten en längre..:/

Men samtidigt är det ju så fantastiskt roligt att se hur mycket hon lär sig varje dag... det går bara inte att beskriva hur otroligt duktig hon är, det måste ses.

Jag får OFTA höra hur duktig hon är, och jag VET det..jag VET. Vissa saker kan man inte bara tro är sant... hon bara SKA inte kunna sånt, hon är ju liiiten.

Men så är det, hon är väldigt tidig, med väldigt mycket saker...hon säger en massa ord, hon pekar ut bilder om man frågar var en specifik sak på bilden är, hon kan "troll", "ängel" ,"apa"  och "cykel"... haha. Så go hon är alltså.

 

  

Av Caroline - 13 september 2010 08:10

Ja, jag vet...jag suger på att uppdatera bloggen.

Men å andra sidan är jag ingen Kissie heller, och vill aldrig nånsin bli.

 Vilken sjukt trevlig fredag jag hade.

Jag, Pierre, Madde Larsson, o Sandra Johansson förfestade

 hemma hos Micke Berg innan vi drog ner på

Memento och kollade Sean Banan...

det var faktiskt trevligare än förväntat.

Togs mååånga roliga bilder på oss, men bara ett blev upplagt på Mingla.nu.

Det var ett när Jag, Madde o Sandra poserade runt strippstången, och ett när Pierre hängde upponer i den, men som sagt, dom blev aldrig publicerade, tyvärr... lägger upp de enda som finns :

 

        

 

 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards