CelinnesMamma

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline - 15 januari 2011 19:31

Celinne har sprungit omkring i lägenheten

och sagt "Javjoo" (i love you) hela dagen :)

MAMMAS SÖTGRÖT!

Av Caroline - 15 januari 2011 15:12

Här är katastrofområdet med de för små kläderna...

What to do?


(Haha, såg nu att en av Pierres strumpor ligger där med..:P)


 




Och så en bild på kärleken;


Älskar dig!  

Av Caroline - 15 januari 2011 14:33

Är det nån som har en liten tjej som behöver kläder till henne?

Jag har så sjukt mycket kläder till Celinne som hon växt ur.

Mycket är inte ens använt, för att det har "kommit bort" bland

resten av alla kläder, så man glömt dom.


Aja, är det nån som är intresserad så är det bara att säga till,

för då kan jag lägga ut bilder på dom också :)

Av Caroline - 15 januari 2011 14:26

...in i möbeln som står i hallen. Hennes absoluta favoritplats för tillfället.


     



Sen så har vi en söt liten tjej med en grymt ful mamma.

Osminkad, blek, trött, och oerhört ful... :P


   


Sen så har vi pappan i familjen....

som hade mys-stund framför tv:n med Celinnes gosedjur ^^



Det var nog allt för mig just nu...     

Av Caroline - 14 januari 2011 20:33



Peta in pinne i brasan,
hämta ett par öl och revbensspjäll.
Tanka bilen rensa ur förgasaren,
lappa mina jeans så är du snäll...
å min älskling.....
Stoppa pipan ,hämta mina tofflor.
Tack för kaffet, blev det kvar till dig ?
Peta in en pinne i brasan, älskling förklara varför du vill lämna mig ?

Du får ju tvätta bilen varje måndag
jag säger till så snart du blir för fet.
Du ska få hänga med på hockey nån da,
vem älskar väl en kvinna mer konkret,
å, min älskling...
Att jag varenda kväll uti veckan,
tar ut din lillasyster är väl fint.
Sitt framför mina fötter, var min söta lilla tjej,
att tjejer slåss är inte feminint.
Så .........., peta in pinne ..................





Av Caroline - 14 januari 2011 18:20

...har vi varit på idag... och Celinne är ju verkligen allt annat än blyg.

En kompis till Pontus var där, och efter en stund gick Celinne raka vägen fram till honom och satte sig i hans knä...^^





Jag bjuder på en bild på mina två älsklingar också,

Pappa och dotter sover som smågrisar när mamma

är på väg till bussen för att åka ** ************!


  


Av Caroline - 14 januari 2011 11:05

Idag fyller min stora lillebror 12 år! Grattis, grabben!  

Av Caroline - 13 januari 2011 21:42

Värst vad alla blev nyfikna... :P

Jag SKA berätta... men inte förrän jag kommit över bäcken.

För som alla vet så ska man inte ropa hej...


  

Men det känns som att jag flyger...


  


Vet ni en sak?


SNART får jag publicera alla fina bilder på Celinne

som fotografen tagit. Om två veckor ungefär!   

Så fort dom som äger dom publicerat dom först ;P

Vilka det är?

Ja, det är ju  ***********!   




This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards