CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Bloggutmaning..

Av Caroline - 25 januari 2011 10:00

Vad gjorde du kl 08 imorse?

Drack kaffe och spelade spel på datorn :)


Vad gjorde du för 15 min sedan?

Pratade i telefon med mamma


Det sista du sa högt?

 

Ah, hej

 

Det senaste någon sa till dig?

 

Vi syns sen, hej

 

Vad har du druckit idag?

 

Åtta koppar kaffe....

 

Vad var det senaste du åt?

 

Ett fiberhårdbröd


 

Vad var det senaste du köpte?

Barnmat


Vad är det för färg på din ytterdörr?
 

Mörkbrun


Vad är det för väder hos dig nu?


Soligt men halvkallt

Godaste glassmaken?
 

Tiramishu :)

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Absolut


Sover du tungt?

Inte alltid, oftast inte..nej.


Drömmer du mardrömmar?

 


Nej, väldigt sällan isåfall.


Favoritlåt just nu?


Oj, vad svår fråga, men Winnerbäck funkar ALLTID

 

Vad ser du om du tittar till höger?

 

En svart skål i form av ett hjärta, och en skitful vit vägg.

 

Vad gör dig glad just nu?

Min dotter, och min sambo



Vad ska du göra härnäst?

Svara på frågan om jag är höger eller vänsterhänt


Höger el vänsterhänt?

 

Jag kan skriva med båda händerna.

Men mestadels vänsterhänt.

 


Humör just nu?

 


Bra, jag mår kanon faktiskt.


Favoritgodis?

 

Har slutat ätit godis, men annars...choklad, helt klart!

 

Sommarplaner?
 

Jag skulle verkligen vilja åka till något roligt ställe med Celinne, men inbillar mig att hon är för liten...:/

 

Hur många kuddar sover du med?

 


Jadu, vi har sju stycken i sängen, hur många jag

verkligen använder kan man inte riktigt veta..:S

 

Spelar du något instrument?

Gjorde,när jag var yngre.... fiol...^^

 

Morgon eller nattmänniska?
 

Både och faktiskt.


Är du kittlig?
 

Nå  fruktansvärt.... och Pierre gör det inte bättre precis..:P

Snarkar du?

Ibland så.



Äckligaste insekten?

ALLA!

Vad längtar du mest efter just nu?

Det som kommer senare....

 
 
johanna

johanna

25 januari 2011 14:30

Vilken fin familj ni är!

http://hrrp://fotographica.bloggplatsen.se

Caroline

25 januari 2011 14:58

Tusen, tusen tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards