CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Goodnight!

Av Caroline - 20 januari 2011 20:45

Eko, eko, eko.... det blev så lugnt och tyst i bloggen (trevligare iaf) av att välja bort energitjuvar...

Fy 17 va skönt :)

Nu väntar jag bara på funktionen: "Blockera IP från bloggen helt o hållet".

Och inte bara kommentarerna.

 

Satt och pratade med mamma i telefon nyss,

och hon påminnde mig ang. lördag..:)

Det ska bli tokspännande!

Sen ska det bli kul med lite fler bloggläsare :) (ÄNNU MÅNGA MERA :))

Jag gillar verkligen att ha många besökare, för då vet man att

det man säger kommer fram.

Och så är det kul att höra vad andra tycker om det...

(alltså, inte såna som försöker trycka ner en med anonyma

spydiga kommentarer)

utan ÖPPET kan tala om saker o ting,

älskar att föra samtal om olika saker som är viktiga. :)

Men, hursomhelst....

det ska bli kul att vakna på lördagsmorgonen :)

Yeeey!

 

Att jag bloggat så mycket idag beror på att jag haft sjukt tråkigt.

Celinne och jag har bara varit hemma hela dagen, förutom en snabb visit på affären tidigt på dagen.... ja jag vet, vi borde ha varit ute i finvädret, men jag har verkligen inte orkat det. Men imorgon ska vi dra ut på äventyr igen.

Åka pulka och njuta av att vintern snart är slut. :P

 

Pierre har redan hoppat i säng, och jag TROR att han sover..^^

Celinne sover sen ett par timmar...och snart förhoppningsvis även jag.

Krypa ner hos karl och barn är det bästa som finns ;)


 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards