CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Förlåt till mina läsare...

Av Caroline - 20 januari 2011 18:53

Skön kväll med min kärlek och mitt allt... :)

Alltså, Celinne och Pierre.. ;)

 

Tog ett beslut tidigare idag, och det är att

blockera alla som kommenterar bloggen på

ett så pass negativt sätt att jag sänker mig ner på

deras dagisnivå... efteråt känner jag mig lika dum som

personerna ifråga är, såå... från och med idag så får

dessa människor ingen som helst respons från mig,

för jag HAR ett bra liv, med BRA människor omkring mig,

som VILL vara med mig, och som jag älskar,

har INGENTING till övers för såna som mår så pass

dåligt i sig själva så dom måste hävda sig genom

att försöka trycka ner andra genom anonyma kommentarer

för att få någon slags reaktion.

Det är precis som att dom vill att andra ska må

lika jävligt som dom gör själva.

 

Men som sagt.

Jag sätter stopp nu.

Om någon av dessa människor skriver fler

blogginlägg om mig,

snälla snälla snälla ni...tala inte om det för mig.

För jag VILL VERKLIGEN INTE veta.

 

Jag kommer aldrig någonsin igen gå in och

dras med i deras ständiga tvistande och tjafsande.

Jag har fått hur många mejl som helst i två dagar

nu, av andra som känner dessa människor, och som

känner precis likadant som jag gör.

 

Jag hoppas ni (normala läsare) kan bortse från

de bråk som varit på min blogg den senaste tiden...

och jag hoppas ni också väljer att sluta läsa den bloggen

som det bara kommer en massa skit ifrån hela tiden...

för man dras med i måendet.

Jag har förstått att ett par av mina läsare

drogs med i den skit jag hävde ur mig, och det

ber jag så hemskt mycket om ursäkt för.

Det var inte alla som skulle se allt,

det var en enda person.... och hon förtjänade det.

 

Som man behandlar andra, blir man själv behandlad.

Snart är hon helt ensam.

 

Nu ska jag mysa med karln i soffan,

och bara ha det oförskämt bra!


 
 
Ingen bild

Maria

20 januari 2011 23:40

Det gör du helt rätt i!! Bara otroligt löjligt å barnsligt att behöva försöka trycka ner andra för att själv må bra!!

Caroline

21 januari 2011 06:43

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards