CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Nyfikenstrutar...

Av Caroline - 18 januari 2011 20:57

Mina blogginlägg de senaste dagarna har handlat om en del tråkiga grejer...

Nu finns det ett par stycken som tror sig ha listat ut vad det handlar om.

Javisst... till viss del så handlar det om det... men det jag skrev om imorse, var DEFINTIVT ingenting så simpelt som det du "gillade" lilla fröken.


Ni får spekulera bäst ni vill....


Men eftersom allt ni har att göra är att tokstirra igenom både min facebook och blogg, så borde ni gå UT genom dörren ibland istället och se er omkring i den RIKTIGA världen ;P


Puss på er.

 
 
Ingen bild

Ewe

18 januari 2011 21:17

Onödigt att bli anmäld för förtal när det i grund o botten inte är jag. Jag KAN inte ha skrivit för JAG HAR VARIT HEMMA HELA DAGEN!! snälla jag fyller år idag kan du visa respekt din idiot. Varför skulle jag prata med dig ena dagen o smygkommentera andra?? Suuuuck måste du alltid bråka med någon???

Caroline

18 januari 2011 21:59

Hm... undrar VEM som är sugen på att bråka när DU ständigt är i konflikt med nån.
Jag får ALLTID höra att du är i centrum för bråk. Är det då alltid alla andra som båkar med DIG, oskyldiga du?
SLUTA KOMMENTERA min blogg och låtsas att du är nån annan!!
Ska du anmäla mig för förtal? -"poliiisen, hon sa att jag har kommenterat hennes blogg, lås in henne"... eller vad hade du tänkt?

Ta och fira din födelsedag då, lilla vän, istället för att sitta vid datorn och ta åt dig av allt du kan.

HEJDÅ! (snälla, Evelina, jag MENAR det nu..HEJDÅ)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards