CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Den är aldrig ensam, som är i goda tankars sällskap...

Av Caroline - 24 augusti 2011 09:46

Ahapp...Onsdag igen. Gud, vad veckorna börjar gå fort. Snart är det vinter, och det ogillas. MERA SOMMAR, DEN VAR PÅ TOK FÖR KORT!


Angående kommentarer: Folk är välkomna att tycka vad dom vill, men om jag skriver ett inlägg, för att stötta någon, och som inte riktar sig till en enskild person...varför ska man bli arg och börja hetsa fram en massa argument? Jag skrev ett inlägg, i all välmening, för att stötta en tjej som blir utsatt för elakheter! INGEN behöver ta åt sig av det, mer än hon. Nog sagt om det!


Det är alltid lika roligt att vakna på morgonen med en gounge som vill kramas, pussas, och som skrattar och är glad, det gjorde min dag! Älskade unge, vad du är go, Mamma älskar dig, från djupet av sitt hjärta! Trollunge!   


Till helgen så verkar det som att Celinne är bokad. Med andra ord så kommer hon att vara hos "mommon" fredag till lördag. Varje gång man säger det till henne så säger hon : Mommon, Appus (Hampus), Pitten (Zipper) JAAAAAAAAAA! Och nu har hon ju fått några fler favoriter. Morfar Leif och Diana, och alla mostrarna. När hon hade varit där förra helgen så kom hon hem med två skiiitsöta tröjor som hon fått av dem. Den ena stod det: "Söt men livsfarlig" på, och på den andra "Upptagen".

Haha, skitgulligt ju!


Amen, nämen , där tror jag att jag tar o sätter (ketchup, ketchup) PUNKT! ;)



 
 
Ingen bild

Positiva tankar var det ju

24 augusti 2011 10:05

Sommaren är inte slut än! Snaaart. ta vara på tiden som är kvar istället Carro.
Och om någon har reagerat på det inlägget så betyder det bara att den personen vet med sig själv att den har gjort något fel.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards