CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

The past is history, the future is mystery...

Av Caroline - 30 juli 2011 15:12

Jag har kommit i underfund med en sak:

Jag är faktiskt lycklig nu... egentligen. Visst finns det saker som skulle kunna vara lite bättre, så är det väl för alla. Men i det stora hela, så är jag nöjd, och glad. Jag har den vackraste, snällaste och duktigaste ungen på jorden, jag har en snygg, och underbar karl, som jag älskar, och som älskar mig. Jag har ett fint hem, och jag har det mesta jag behöver. Jag har den bästa mamman man kan ha också.

 

Det finns inte mycket att gnälla på.

 

 

På tal om dottern...

När blev hon så duktig på att prata?

Visst, hon har alltid varit duktig på det, men nu har det tagit en enorm fart framåt. Som när hon låg och tittade på svampbob häromdagen, så skulle hon förklara för mig vad dom gjorde:

Såhär sa hon: "Patik hjälpe öppa dörrn pampbob"

Vilket betyder" patrik hjälper svampbob att öppna dörren.

Det blir lite fel, men det kan ju bara vara som det ska i den här åldern..

Men man blir ju så glad när man märker hur hon utvecklas, och att hon faktiskt förstår väldigt mycket mer än vad man ibland kanske tror.

Min lilla gotjej är en stor tjej.  Så är det.

 

Nej, nu ska vi ut o leka.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Old times....

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards