CelinnesMamma

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Caroline - 27 juli 2011 20:51

Ska redan innan tala om varför jag kommer lägga upp en massa bilder som vid första blicken kan se likadana ut...  Celinne ropade:

Maaamma.. KOOOOORT! Så jag tog med mig kameran (mobilen) och gick in till flickan, som jag trodde sov (!) och skulle ta ett kort...(ETT!)... Hon la av världens smile när jag skulle ta kortet. Sen sa hon: Igen! Och på den vägen är det...jag fick inte sluta knäppa bilder på henne. Och för varje bild jag tog så skulle hon vrida huvet och le på olika sätt (inte jag som ville det, HON gjorde det alldeles på eget bevåg) , sen skrattade hon som en tok när jag visade henne resultatet. Vad kommer det här ifrån? För JAG är då SANNERLIGEN INGEN LINSLUS. Men denna donna beter sig som en modell framför kameran. Haha!

 

The result:

 

                       

 

Det här var en stund jag kommer minnas för evigt!

 

De vackraste sakerna i livet kan man inte se eller ta på,

de finns i hjärtat.

Av Caroline - 27 juli 2011 18:43

En bättre dag idag än igår... det tackar vi för :)

Dock är jag sjukligt trött.

Kommer att trampa i säng i samband med att den lilla damen

i familjen gör det.

 

Måste bara skriva av mig om igår...

Stog på balkongen och rökte en cigarett när jag hör hur en kvinna skriker som en galning i en lägenhet i huset mittemot vårt.

Hon skrek, o skrek, det small flera gånger...

sen hör jag ett barn som gråter. HÖGT också.

Kärringen fortsätter skrika och det fortsätter smälla...

Till saken hör att det stog en karl på balkongen där, med huvudet i händerna (antagligen pappan i familjen) men han gjorde ju ingenting åt saken!!!

Jag skrek åt honom att om hon inte lägger ner det hon sysslar med nu så kommer jag ringa polisen. DÅ sa att han åt kärringjäveln (antar jag, han pratade typ somaliska, så jag fattade inte vad han sa) precis då kommer det en vakt och går runt husknuten..så jag ropar: Kan du kolla vad det är som händer? Jag tror hon slår barnet! Jag hade inte behövt ropa på honom, han hade redan ringt polisen, för dom var där efter typ 2-3 minuter. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att dom tog in den galna kvinnan. Såna svin ska inte ha barn.

Punkt slut!

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards