CelinnesMamma

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Caroline - 25 juli 2011 09:39

 Anders Behring Breivik...

Är enligt mig, en mycket mycket sjuk människa.

Satt och tittade på nyhetsmorgon nu, och lyssnade på någon tant som pratade om honom. Hon fick frågan: Är detta en sjuk människa?

Hon svarade: Han är en människa som tänker normalt, ahn har förmågan att tänka ideologiskt...så på det sättet är han inte sjuk.

Men att sen genomföra den handling han gjort, är tecken på att han inte är fullt frisk. Hmm....

JAG anser att han ÄR sjuk.

FULLKOMLIGT.

Ja, visst...han kan använda hjärnan, men på fel jävla sätt.

 

Jag har följt tragedin ganska så hårt,

och jag har aldrig i itt liv blivit så berörd av en terrorattack.

Vet inte om det är för att det är så nära, eller om det är att han var en enskild person som faktiskt sköt ner (och enligt vittnen ljublade samtidigt) ett stort antal människor, utan att ens verka ha någon som helst mänsklighet i kroppen.

Förutom en gång (kanske) som jag läste i morse...

En elvaårig pojke ska ha kommit fram till honom och sagt:

snälla, låt oss vara, du har skjutit klart nu, du har redan dödat min pappa. Låt oss vara. Anders ska tydligen ha låtit pojken vara, och gått iväg därifrån. ENDA tecknet jag hört hittills på att han kanske har någon mänsklig faktor i kroppen.

Han påstår även att han är kristen...

Jag ska nog inte ens dra upp alla de faktorerna som motstrider det påståendet.

 

Idag är det häktesförhandling.

Idioten har bett om att få ha på sig sin uniform.

Trodde han det på riktigt?

Att det skulle bli nån jävla maskerad av det eller?

 

Hur kan vissa människor bli så sjuka?

 

 

 

I det här läget så tycker jag och många andra, att Norge är väl ändå de som står oss närmast?

Tänd ett ljus, och håll en tyst minut idag kl 12.

 

 

         

 

Bilderna lånade från Google.se

 

 

 

 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards