CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Hahaha

Av Caroline - 17 juli 2011 17:38

Fick den finaste kommentaren nyss, av en viss tös som låtsades vara någon annan och berömde sig själv ^^

Hon måste ha varit mycket arg, för de enda orden hon fick ur sig var såna här fiina, som man lär sig när man går i små-skolan:

typ: knarkare, skaffa ett jobb, mm...   

Haha... nejdå.   

Och vaddå jobb? Vad är det?

Jag har min dotter hemma från dagis över sommaren,

istället för att sprida ut henne till folk.

 

 

Ah, appropå det, till hösten blir det ju kalasbra!!!

(utan att jobba, jobbigt va, gumman?)

Om allt blir som jag vill nu.

Yey!

 

Såå...nu har jag ÅTERIGEN blockerat henne från bloggen.

NÄR....NÄR NÄRNÄR NÄR NÄR tar hon bort mitt telefonnummer?

Och NÄR slutar hon prata om mig?

Om inte i bloggen, så till andra, för att det ska se ut som hon är helt oskyldig sen när det blir offentligt.

Jag kommer att lägga ut en print screen här, där en person talar om för mig vad denna människa säger om mig, SOM JAG INTE ENS PRATAR MED! Hon är så jävla intelligensbefriad så det är synd om henne.

Den åkte väl med fingret antar jag...hehe.

 

Nä, jag VET att jag sa att det var slut med detta...NU är det så.

 

SNÄÄÄÄLLA, fortsätt skriva om mig, bara för att visa hur PUCKAD du är.

Förstår att du mår dåligt, men låt det inte gå ut över andra!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards