CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Åh, vet ni?

Av Caroline - 17 juli 2011 14:02

Plötsligt så hoppade barnledigheten på mig från ingenstans.

Tacka vet jag UNDERBARA MAMMA H, och P som fick för sig att dra iväg på lite äventyr med T. :)

Mycket välbehövligt, efter en natts kämpande.

Nu ska jag ta tillfället i akt och....och...ehm....öhh....

Vad ska JAG göra nu då?!

 

Hm.. måste bara säga en sak:

Om det är skinande rent på utsidan,

så är det oftast mycket smutsigt inuti!

 

Jag får ALDRIG några elaka kommentarer,

Jag är inte ovän med halva Sverige,

så vitt JAG vet så är jag inte ogillad typ....överallt?

Jag behöver inte sitta och försvara mig inför allt o alla

VARJE dag... Jag är rätt nöjd med det faktiskt.

Framför allt: Jag sticker inte ifrån min dotter i tid och otid,

och lämnar bort henne hejvilt.

Hon är antingen med mig, eller sin mormor.

Känns rätt tryggt det med.

Men mest nöjd är jag över att min dotter är

sund och frisk i kropp och själ,

och jag själv föddes med TIO (10)

fingrar, och TIO (10) tår!   

 

 

En annan grej då...

Har ni hört talas om Gösta,Gustav, a.k.a Pierre... Hahaha!

Jag ÄLSKAR våra stunder då vi ligger och tokskrattar innan vi somnar.

Eller, JAG skrattar...Pierre sjukar sig.

Han blir ju riiiktigt tokrolig när han är trött!

Jag kommer aldrig tröttna på dig, din galning!   

 

Madeleeeeene, vill du **** *** **?

Hehe, nevars... Men hon va hit honårå igår..

Och Thea var en av de snällaste ungar jag träffat på länge.

Iallafall till en början...sen härjade hon o Celinne järnet i tältet så det bara flög! Hahaha, roligaste jag sett på länge.

 

Tvättstugan är klar...

Rå om mig själv är kvar!

 

 

XOXO Caroline

 

 

Tillägnar denna till dig, stumpan.

Hoppas nån "ringer" och talar om det för dig...

Tack o adjö lilla fröken. Eftersom jag är vuxen

så avslutar jag dina påhopp med denna,

och bryr mig sen inte ett skit om vad du försöker med. ;)

 

 

 
 
Ingen bild

De vet du

17 juli 2011 14:24

hahahahahahaha kunde inte sagt de bättre själv. high five babe!! she sooo deserve it.

Caroline

17 juli 2011 14:30

Vem är du? :S

Men, ja... hon förtjänar det. Verkligen. Och härmed så blir det inget mer, nu kan hon kämpa tills hon går av om hon vill. :)

 
Ingen bild

Mamma till Liam

17 juli 2011 14:45

Du är en fantastisk mamma. Och det vet du ju om själv, så varför ödsla tid på någon stackare som vet med sig själv att hon inte gör ett så bra jobb? Det är ju som du själv säger. Vem är det som ständigt får höra att hon gör fel? Varför är det ingen som ifrågasätter dig, mer än hon? Just precis, det sticker i ögonen på folk när dom märker att det går bra för någon annan. Bär med dig det, Carro. Du ÄR bra. Den BÄSTA för just ditt barn. Precis som jag är den bästa till MIN son. Och sen får vi hoppas att hon vaknar till så småningom så hennes barn slipper få höra allt detta om henne sen. Lägg inte ner mer tid och energi på såna energitjuvar. Hon har inget bättre för sig tydligen än att bråka med andra tjejer.

Caroline

17 juli 2011 14:58

Åh, du är så gullig, K :) Ja, vi är tydligen fler som tycker så. Och självklart så tar jag till mig av det du säger.

 
Ingen bild

Mamma till Liam

17 juli 2011 15:08

Det tråkiga för henne är ju det faktum att nästan alla har ganska tråkiga åsikter om den här tjejen. Har nog aldrig pratat med någon som har haft något bra att säga när namnet har nämnts. I det läget skulle ju åtminstone jag börja fundera på vad jag gör för fel.

Caroline

17 juli 2011 15:15

Hah... I knoooow! :D

 
Madde

Madde

17 juli 2011 19:36

Jaaaa de vill jag såklart!!!dumfråga=P

Pussss till dig min kära <3 <3 <3

http://madele.devote.se

Caroline

17 juli 2011 19:37

Va trevligt, kom förbi nån da så gör vi slag i saken. Lööööööv!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards