CelinnesMamma

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Caroline - 3 juli 2011 10:13

Jag är mest bara trött just nu...

Saknar min Pierre hela hela tiden. :(

Men nu är det bara ett dygn kvar.

 

Jag har inte kunnat sova normalt de senaste nätterna...

Har inte ätit som jag ska...knappt något alls.

Hinner liksom inte med. Kroppen är helt slut efter allt jag tagit mig för här hemma, som egentligen varit helt onödigt, eftersom jag inte slutfört allt som jag påbörjat.. Men idag ska jag bli klar. Tvättstugan snart...

 

Celinne är inne i nån knepig trots!

Jag satt på balkongen häromdagen, så kommer hon fram och "slår" på mitt ben med en dosa.

-Men, Celinne, vad GÖR du?

- Jag slåss, sägen hon!!!   

Hm... hon har inte gjort om det....än!

 

Sen dagen efter så satt hon i badet:

-Celinne, vad gör du?

- Jag badar!

Med ett tonfall som sa typ:

Varför frågar du så?  Det SER du väl?

Haha, hon blir ju så stooooor så fort!

Jag får faktiskt liite panik.. Jag hinner inte med,

 HALLÅ, vänta på mig också, va?!!

Hon är ju så otroligt söt när hon går omkring och sjunger också, med HELT rätt melodi o allt (i vissa sånger)

Lille ja, lille jaa lille (mummel mummel) Celiiiinne!

Heja, bamse, heja bamse, inte slååååss! ^^

ÄLSKADE UNGE!!!

 

 

 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards