CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Din mamma?!!

Av Caroline - 28 juni 2011 09:47

För i h*lvete! Hur kan en människa ha sååå ont? Står inte ut snart...:(

Men vi släpper det, och pratar om nåt roligare istället.

 

Celinne är på dagis...och själv så MÅSTE jag ner till stan och ordna med massa nödvändigt. Det är så typiskt att sånt där måste fixas just precis de dagar då man egentligen inte alls orkar eller vill.

 

Nu börjar det kännas lättare i den här ensamheten jag är i för tillfället, njuter verkligen av den också. Det är en ren fröjd att kliva upp på morgonen för sig själv. Kvällen gick också lättare igår, då jag insåg att jag faktiskt har fri tillgång till allt! Såsom tv, dator, m,m...

Jag väljer själv om jag behöver laga mat eller inte...

 förutom till Celinne då, men det är ju ingen möda, inget storkok direkt, som det brukar kunna bli när Mr P är hemma...

 fattar inte var han gör av all mat han får in genom munnen??!!

 

I övrigt så är jag SKITLESS på de så kallade "grannarna" jag har i husen mittemot och bredvid. Kan helt uppriktigt säga att jag tycker att de beter sig som ett gäng APOR! Klättar på taken, kastar ut mat genom balkongerna till deras respektive som står och grillar PRECIS utanför andras balkonger, skriker, bildar flockar, ja, you name it.

Ska vi ens prata om häromdagen, när det stod två stycken ock skrek?

Ja, vi gör det....som sagt, det stog 2 personer på varsin balkong, och skrek till varandra. De bråkade inte, utan förde ett samtal. MEN...samtalet hördes över hela området, och till saken hör att dessa två personer bor i SAMMA trappuppgång, så, VARFÖR VARFÖR VARFÖR går man inte hem till den andre och gapar istället?? Nej, vi skriker på balkongen... bra idé.... nej, det tyckte inte P iallafall. Så han ropade (om möjligt ännu högre än de två) att de skulle hålla igen käften.

Till svar får han: ****** din mamma!

  

Jag blev stum.

ALLVARLIGT? Finns det uttrycket kvar???

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

 

Äh, bete er hur ni vill...

jag är inte den som tänker bo kvar här iallafall så.

 

Nä, hörrni... vi höres väl antagligen senare.

 

XOXO

 
 
Ingen bild

linda

15 juli 2011 08:04

haha..flytta till midälva istället:-)här är det lugnt och shysst,och skitbra för ungarna:-)kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards