CelinnesMamma

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Caroline - 23 juni 2011 09:21

     

Av Caroline - 23 juni 2011 07:58

Vaknade i total förvirring... vad är det för dag idag ens?

Känner mig som en zombie... tror det är dax för mig och Pierre att gå och lägga oss lite tidigare än vid 11- 11.30 för när vi väl gått och lagt oss så ligger vi ju och sjukar oss och tokskrattar i typ en timme också. Dom stunderna är underbara, men ack, vad man är trött på morgonen. ^^

Häromkvällen till exempel så sa jag:

-Du behöver väl inte lyssna de gånger jag kallar dig "idiot" fyra gånger i rad?

-Varför? Frågar P

-Det är inte bra för tvåsamheten! Svarade jag.....

Efter en stund säger Pierre..

-Nej, men det är ju bra för ensamheten! :P

Så skrattade vi som två dårar åt det hur länge som helst. Och alla andra ord som innehåller namnet "Sam"... jag säger bara, det var LÄNGESEN jag hade så roligt som vi hade då. Även om det inte låter hälften så roligt nu. :) Men när man är riktigt trött, så är tametusan nästan ALLT roligt. Glömmer ju aldrig när P fick mig att bokstavligen talat flyga ur sängen. HAHAHA!

 

Hmm...Torsdag är det visst. Innebär att jag ska ta och göra Celinne iordning för dagis alldeles strax, och sen väcka P så han kan springa iväg med henne... :P Vi har en så bra överenskommelse, att jag slipper kliva upp o gå dit på morgonen. Puurrrfekt.

 

Imorgon är det midsommar. Vad gör alla människor då?

Själv så ska jag ta med min lilla familj hem till resten av min familj och grilla god mat,mm. Jag tycker midsommar är något man firar med sin familj. Jag har bara varit ut på midsommar EN enda gång i hela mitt liv. Och den gången sööög ju. Åtminstone kan man väl va med sin familj på dagen, vad som händer när mörkret faller på, vet man aldrig.... men för guds skull... DRICK INTE ALKOHOL NÄR ERA BARN ÄR MED! Jag vet att många äter och dricker nubbe, när barnen är med, och JAG tycker att det är HELT SINNESSJUKT! Stackars barn!

 

Nä, nu blir det en kanna kaffe och kanske, men baaara kanske, en powerwalk!

 

XOXO  /Caroline

 

 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards