CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

God Morgon!

Av Caroline - 22 juni 2011 08:52

Fy sjutton vad trött jag var när Celinne vaknade... kände mig riktigt arg, irriterad...äh, va fan, VANSINNIG var jag. Inte på henne, men på typ..allt! Det har gått över nu, och det kan vi ju tacka gudarna för. Var orolig där ett tag att detta skulle bli en ödesdiger dag med bara bråk, skrik och jävelskap. (Ja, nu svär jag i bloggen, men så får de va, duger det inte...så läs inte)


Zipper är här över natten, och för en gång skull så har jag inte fått ett utbrott på honom när han ligger under min o Pierres säng och låter halva natten. DET VÄRSTA JAG VET ÄR FOLK OCH DJUR SOM LÅTER MED MUNNEN!!! Smackljud, mm....det är så fruktansvärt vidrigt!!! HUVVA! Men som sagt....nu gjorde han inte det. Tack!


Vet ni vad? Celinne kan en MASSA låtar helt utantill. Jag blir så förvånad varenda gång hon sätter igång. Lille Katt, den är hon helt såld på, och ja, hon KAN HELA. SÖTUNGE!

Häromdan ropade Pierre på mig och sa: "Carro, Celinne kan räkna till 10!"  Lägg av, svarade jag. (trodde inte ett dyft på vad denna människa sa) Så gick jag in till henne och började räkna: 1...2...3...4.. osså FORTSÄTTER UNGEN....fem, sess, su, åtta, nie, tiiiiiee!

FATTAR NI? Är detta normalt när man är ett o ett halvt år? Att man kan typ 5-6 sånger helt utantill och kan räkna till tio?

Jag har försökt få på video när hon sjunger, men då skriker hon bara: neeeej, BAMSEN! Fast vi redan lyssnat på Bamse 28 tusen gånger. ^^

På dagis säger dom att hon är VÄLDIGT duktig på att just sjunga... så jag gissar att jag har liite rätt i det ;)


Pierre min älskade pussgubbe, han är barahelt fantastisk.

Tro vad ni vill, men bättre kille hittar ni inte inom en radie på typ...världsklot. <3


Sen måste jag ju bara tillägga: Idag ska jag ha ett väldigt trevligt möte. Ska bli skitkul!


Nu: Kaffe

Strax: Powerwalk

Senare: dusch

Ännu senare: hämta Celinne och trevligt möte ^^


XOXO  /Caroline

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards