CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Vad löjligt....

Av Caroline - 26 maj 2011 10:56

Jag får bara ladda upp 50 bilder per månad på bloggen?

Jag har ju typ hur många som helst kvar att lägga in...:/

Tur att det snart är Juni :)

Hmm...eller nej. Jag blir en gammal kärring den 13:e...

Har sån sjuk åldersnoja nu så det går knappt att beskriva... herrejesus.

Jag är halvt 50 snart!!!!

 

Men, men...

Sen sist har det hänt sååå mycket.

Pierre till exempel, är sjukskriven pga att han skadat sig.

Ganska rejält också.

Han opererades i över 3 timmar i Umeå.

Oj, kanske ska tillägga att det handlar om han HAND, så ingen får för sig att han har varit, eller är döende på något vis ^^...

Men fingrarna på vänster hand är kraftigt förstörda.. och just nu går han på rehab för att kunna återfå funktionen, vilket man inte vet om han kommer kunna få till 100 %...antagligen inte... :(

 

Celinne har blivit sååååå stor!

Man kan sjunga sånger med henne, och hon sjunger med, man hör tillomed att hon sjunger rätt ord! Jag är så stoooooolt!

På dagis säger dom OFTA att hon är så duktig för sin ålder..(hon är yngst, men ligger före många av de andra barnen i utvecklingen, och talet)

Det är så kul att höra som mamma, att man gör ett bra jobb,  för något av det måste väl vara min förtjänst? ;)

 

 

Nu ska jag gå o krama Pirrevirre en stund..

 

so long

 
 
Emma

Emma

26 maj 2011 11:28

Äntligen kommer du igång igen :)
Men självklart ä'r de din förtjänst, de vill iaf jag också tro när de gäller våra barn!
Ha en bra dag guman
<3

http://emmaostberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards