CelinnesMamma

Alla inlägg under mars 2011

Av Caroline - 2 mars 2011 08:02

Det är trist... jag har liksom inget att skriva om..

Jag skiter fullständigt i Big Brother.. det är ett sinnessjukt program.

Jag får inte reda på något otroligt roligt förrän tidigast ikväll..

Jag orkar inte engagera mig i något samhällsproblem..


Jag ger er bilder istället.


                        

Av Caroline - 1 mars 2011 09:27

Ska sälja min brio kombivagn...

Åkpåse, regnskydd, myggnät, parasoll, mm följer med.

Vet ni nån, eller behöver ni en själva...hör av er,

Här, på FB, eller på telefon..:)

Av Caroline - 1 mars 2011 09:26

Vissa dagar är bara för mycket... Jag vill REDAN gå och lägga mig och vakna imorgon istället...

Av Caroline - 1 mars 2011 05:15

Ny fräsch månad.... känns kanon! NU känns det ännu närmare sommaren än vad det gjorde igår... nu är det ju ändå Mars månad! :P

Herrejisses, kan inte tiden gå liiite fortare?...ändå?


Otroligt tråkigt avslut på Februari fick vi dock... fruktansvärt tragiskt.

Ibland så händer saker man inte vill tro kan hända. Jag lider verkligen med personen som var med om detta. Och till alla som det berör mest...Det är sorgligt. Verkligen.


Idag ska jag iväg på en fika med Angelica, för att prata lite jobb...

Men först dagis med lilla söta fröken fräken, som tack o lov sover fortfarande.

Själv var jag uppe före både Pierre och väckarklockan ^^

Vaknade 5 minuter innan den ringde, tur var väl det... för den låg inte i sovrummet. Så hade jag inte vaknat, så hade ingen gjort det. :P


Jag har inte mycket mer än så att säga...

Vi höres senare.. :)





This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards