CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Celinne är en stor tjej nu...

Av Caroline - 16 mars 2011 07:03

Sådärja... nu har jag tagit det absolut största och svåraste steget.. för MIG alltså.

Celinne har flyttat in på sitt rum även nattetid. Hon har sovit där en natt...

fast inte själv dock, jag och Pierre sov också där inne, eftersom jag känner att det är lite väl mycket att bara flytta in henne, och sen låta henne ligga där helt ensam på en gång. Jag sover nog där med henne veckan ut, sen provar jag att låta henne vara själv. Det gick iallafall jättebra, hon var lite ledsen när jag la ner henne, och Pierre fick ligga där tills hon somnade, men när hon vaknade imorse var det inga som helst problem, hon satte sig upp i sängen och var glad... ropade inte ens efter mig, utan jag fick upptäcka själv att hon vaknat ^^

Det känns skitbra... ÄNTLIGEN ett eget sovrum till oss vuxna i hemmet :P

Fast ändå känns det ledsamt på nåt vis...


Aja, nog om det...

På dagis går det kanon, Celinne älskar verkligen att gå dit.

Och på eftermiddan när hon kommer hem så vill hon att man ska sjunga alla dagis-s¨ngerna för henne... men hallå??? Jag kan ju inte ens hälften av dom!

Jag kan de gamla traditionella sångerna jag, men Celinne kan en heeel del många fler, vilket resulterar i att hon blir väldigt sur när jag inte förstår vilken det är hon vill att jag ska framföra..:)

Jag får be dagispersonalen om en sång-lista...haha.


Nu ska vi busa lite.... vi kanske hörs senare..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards