CelinnesMamma

Alla inlägg under februari 2011

Av Caroline - 2 februari 2011 09:36

Sjukt kul var det häromkvällen när jag o Pierre satt och såg på tv...

Helt plötsligt kommer den sjukaste reklamen jag nånsin sett tror jag.

Det var en gubbe som satt och blev riiiktigt upphetsad av Elons priser.

Han visade verkligen sin lust, och såg såååå jädra vidrig ut, men stön, slick runt munnen, pet på bröstvårtorna, mm, mm.... det var RIKTIGT äckligt.

Hur som helst, när reklamen var slut, och Pierre suttit tyst en stund, så reser han sig upp och är nästan arg alltså.... såhär ropade han:


"-NEJ, NEJ, NEJ, NEJ....Det där kan jag INTE se igen... VAR ska jag ringa nu?? VAD ska jag ta mig till, det var det värsta, FYYYY FAAAN, Carro, vart ska jag ringa? Jag ringer tittarombudsmannen!!! Jag ska INTE se den skiten igen!!! FYYY FAAAAN, Var ringer man? ALLVARLIGT CAROLINE!!!"


Stackars Pierre.... ;P Men det var faktiskt en riktigt äcklig reklam.



Celinne kan iaf säga -" Bäbis" HELT rent...med "s" och allt! *stolt mamma*

Av Caroline - 1 februari 2011 20:24


Celinne i nyoverallen.... :D


           




Celinne är duktig på bus... mamma blev arg!


       




   Jag fick sätta upp håret på Celinne ...yeyy!


             




Mys med mamma :)

(tjockmamma)

        

Av Caroline - 1 februari 2011 18:26


Hemkommen från Birsta...utan skor.

Men med en jättefin overall från Polarn o pyret :)

Men herreguuuuuud vilka priser dom har på kläderna.

Overallen jag köpte kostar 1295:-

FATTA PRISET FÖR EN OVERALL!

Men som tur var så var den lite billigare nu.

Hon var så sjukt söt i den så jag fick tårar i ögonen :)

Och så träffade vi ju Celinnes moster Vicky (som jobbar där)..

alltid lika kul att träffas :)

 

Hur som haver... att hitta ett par ordentliga skor i storlek 20 är då inte

nåt lätt...inte i Birsta iallafall... men ska kolla vidare i stan imorgon.

 

 

Tack snäääälla, snälla mamma för att du köpte massa andra saker

som Celinne behöver nu när hon börjar dagis!

Och Tack snälla, snälla Pecka också!!!

 Oerhört tacksam är jag!





Men nu till något viktigt!

 

Jag har sett att artikeln från aftonbladet nu ligger ute på webben.

(jag har även länkat till den)

Men något som inte framgår i den är att Celinne inte har cancer.

Det kan man bara läsa om man betalar för aftonbladet plus!

Jag tycker att det är skitdålig stil av dom att lägga fram det på det vis dom har gjort, för att tjäna ännu mer pengar på artikeln.

 

Men för att alla ska veta hur det ligger till så skriver jag det här.

Celinne har INTE cancer.

Vi fick en FELAKTIG diagnos av en läkare, innan dom kollat upp vad det egentligen var. Det är egentligen det hela artikeln handlar om, vilket man vet om man läst den i själva tidningen för en vecka sedan. Celinne har en KÄRLKNÖL på levern, och den är helt ofarlig.

 

 

Det var bara det jag ville säga. Vi hörs :)

 

 













Av Caroline - 1 februari 2011 15:06

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8480654.ab


Nu ser jag här, att det ser ut i artikeln som att Celinne HAR cancer,

det har hon alltså INTE... vi fick ett felaktigt besked.

Av Caroline - 1 februari 2011 08:35

Nu: Birsta, för att inhandla allvädersstövlar till jänta...


Sen: hem och laga mat


Senare: sova...


:P


Det gick jättebra för Pierre igår... jag visste ju det.

Men allt är inte klart än, men det ska ninte vara några problem,

som dom sa  till honom.


Vi hörs kanske senare, mittemellan maten och sovandet. :)

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards