CelinnesMamma

Alla inlägg under februari 2011

Av Caroline - 16 februari 2011 09:59

                              



Hon är ju så sjukt fin <3


      

Ett barn håller din hand för en stund,

men ditt hjärta förevigt <3



  

Av Caroline - 16 februari 2011 09:39

En bild på en liiten Jag:


  




  

Av Caroline - 16 februari 2011 09:15

 

 

Älska din fiende,

 

det kommer att göra    <3

 

henne vansinnig!

 

 

 

 

 

  

 

 

Av Caroline - 16 februari 2011 07:36

Det blev en tidig kväll igår... eller relativt tidig iallafall.

Kan ju vara skönt att gå och lägga sig i normal tid för en gång skull.

Det har ju blivit så att jag och Pierre sitter uppe till 23-tiden på kvällen,

och det är ju INTE sunt när man ska upp klockan 05.00 på mrogonen.

Man blir lätt lite trött och grinig då. Men tro på f*n, nu när vi la oss i tid,

så försover vi oss! Vaknade av ett sms från tokfia som tydligen vill hitta på nåt idag... ^^


Jag och älsklingstösen ska snart trava iväg på dagis, och senare idag så kommer vår inneboende hem igen :) Det blir looligt :) Celinne kommer bli så glad när hon kommer hem från dagis och det inte är bara hon och jag här ^^.


Nu så... hörs sen.

  

Av Caroline - 15 februari 2011 20:03

 

Mycket  händelserik dag. Behöver inte gå in på några detaljer, men det händer ibland att jag blir väldigt besviken på vissa saker, eller personer. Och det som "hände" idag gjorde mig grymt besviken på en del personer. Och ganska orolig blir jag också... aja, vi får se hur det fortlöper... händer det igen så kommer jag att behöva ta ett nytt beslut i den frågan. För jag vill kunna må bra av det som händer , just i den bemärkelsen. Jag pratar om dagis, och ingenting annat.

(så  inte nån stackare får för sig nåt)


Pierre har åkt och jobbat, i vanlig ordning... och när han för en stund sen ringde hem, så talade jag om för honom att han är duktig som jobbat ihop ettusen niohundraetthundra! Hihi, snacka om att man kan vara slö i hjärnan ibland alltså... en stund senare hade det iallafall blivit ettusen niohundratvåhundra. ^^ Bra va?!


Lilla fröken Mimmi (Marion Celinne Mimmi Destiny heter dottern min, + att hon har ett gäng smeknamn, det vanligaste är Morran, också Morry musen)

ligger i sängen och småsjunger för sig själv, det gör hon nästan varje kväll... så  mysigt att lyssna på.. :) När jag går in så gör hon rörelserna till "imse vimse", så att jag ska sjunga, och när jag gör det så blir hon TOKGLAD :p sötunge!!!


Nej, nu ska jag pyssla, och göra mitt hem fint, finare, BEAUTIFUL...ast! :P


Kram Caroline (på strååålande humör)



Av Caroline - 15 februari 2011 09:55



Ja, den är gammal...

ja, det är Marie Fredriksson...

Och?

Skitbra låt!


" Om du såg mig nu" är också en skitbra låt!!!

Av Caroline - 14 februari 2011 14:40

En speciell hälsning till Celinnes gudmor Ulla.

Tack för att Du finns!

Du är en så fin människa, och du betyder väldigt mycket för oss.

Du vet väl om att du värdefull?








Också en krya på dig till världens bästa Pecka!

Ha en bra alla <3 dag!



       

Av Caroline - 14 februari 2011 13:00

Det gick skitbra på dagis! Imorgon ska jag gå dit och lämna henne direkt, och sen hämta henne efter lunch. Det var ju inte så farligt som jag trodde...:) Jag fick dessutom jättemycket gjort hemma, under den timmen hon var borta. Gissa då hur det kommer bli när hon är borta hela dagen? Lovely, känns helt underbart att man kommer hinna med sig själv! Äntligen. Det känns visserligen lite jobbigt att veta att hon kanske blir ledsen och så, men jag måste ju för sjutton vänja mig vid det, hon kan ju inte leva vid min sida i hela sitt liv, tjugofyra timmar om dygnet..^^ Så det känns bra, trots allt...


Idag är det alla hjärtans dag!!

Så till Pierre..... 3 st

 

 

och en till...

 



Och till Celinne:


Och  Celinnes två doplåtar...



Också en till MAMMA:


This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards