CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Vad är det för fel i huvudet på vissa?

Av Caroline - 22 februari 2011 10:53

Satt och ströade omkring på Facebook, och kom fram till en bild på en tatuering.

Tatueringen föreställde ett barn med vingar. En avbild av ett litet barn som dog vid 3 års ålder på grund av en läkare som vägrade ge antibiotika.

Hur som helst... tatueringen var alltså en avbild av honom, ett minne som sitter på pojkens morbrors kropp. En otroligt vacker tatuering!

Då har nån liten blond idiotisk människa kommenterat bilden såhär:


haha !!! ska det där föreställa erat barn ??? ser ut som en tjock liten buddist ju........ sorry, men fan vilken kass tatuerare !!! :O"

 

VAD FAN HAR MAN FÖR FEL I HUVUDET NÄR MAN SKRIVER EN SÅN SJUK JÄVLA KOMMENTAR????

VAD hände med respekten? Vad hände med medlidande? Vad hände med förståelsen för sina medmänniskor? Vad hände med skammen i kroppen??

HUR KAN MAN YTTRA SIG PÅ DET SÄTTET OM EN SÅ FIN GEST OCH ÖVER NÅGON ANNANS SORG ÖVER ETT AVLIDET BARN????????????

 

JAG BLIR SÅ VANSINNIGT FÖRBANNAD ÖVER HUR MAN KAN BETE SIG PÅ DET SÄTTET UTAN ATT SKÄMMAS!

 

Hoppas verkligen denna människa vaknar till snart, inser sitt misstag, och BER OM URSÄKT. MINST!

 

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=499749726225&set=o.167890056592793&theater

 

 
 
Emelie

Emelie

22 februari 2011 12:22

Hej!

Jag kom in på din blogg via facebook.
Jag håller helt och hållet med dig angående kommentaren som personen skrivit på Facebook. Tycker att de är sinnessjukt att man bara har mage att yttra sig om detta på facebook... Jag tycker de är bra att du tar upp detta ;) Ha de gott!

http://frudavidsson.blogg.se

Caroline

22 februari 2011 13:21

Ja, jag begriper mig verkligen inte på människan över huvudtaget...:S

 
Ingen bild

Gash

22 februari 2011 20:36

Jag måste säga att: 1, Tatueringen _VAR_ riktigt dålig, jag hoppas den var gratis. Det såg inte ut som en bebis, det såg ut som något en bebis målat.
Hon kommenterade bilden, tatueringen, inte barnet eller någon i familjen. Om det nu inte är så hemskt att någon i familjen tatuerat.
Jag anser att man får skylla sig lite själv när man lägger ut sitt liv på facebook.

Caroline

22 februari 2011 21:01

Ok. Din åsikt.
Synd att du inte kan stå för den med namn.

 
Ingen bild

Gabriella

22 februari 2011 22:15

Hittade också detta genom facebook.
Jag håller verkligen med till 1000!

Det är pinsamt att man bor på samma planet som sådana idioter till människor. Blir så fruktansvärt irriterad och hennes j*vla kommentar har förstört min kväll! Hjärtlösa, otänksamma SUBBA rent ut sagt! -.-' Ååh!

Kram Haj!

 
Ingen bild

Nathalie Carlander

22 februari 2011 22:33

SJUKA människor där ute..Absurt att ens kunna leva med sig själv efter man uttalat sig på det viset. Tack för att du tog dig tid att ta upp en sak som denna.
Ha en god afton.
Mvh Nathalie

 
Ingen bild

Sara

21 mars 2011 00:28

När sådana personer utalar sig om såna saker säger det mer om dom än och det dom inte har att tänka med. Tycker det är skönt att flera än jag reagerade på detta. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Old times....

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards