CelinnesMamma

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Caroline - 16 februari 2011 12:50

... hur mycket säger det om en människa egentligen?

Oftast så svarar ju folk oärligt på frågorna för att dom vill komma fram till ett helt annat resultat än sanningen. Alltså, i dom här "roliga" testerna på tex Facebook. Men alldeles nyss så gjorde jag ett test där... "Vem är du i Solsidan?"

och fick fram svaret: Mickan. Och då har jag svarat ÄRLIGT på frågorna....

HUR mycket stämmer det då? Inte mycket hörrni...

Nej, självklart trodde jag inte att det var ett seriöst test.

Självklart tror jag inte att det stämmer.

MEN... det finns även tester på internet som är "seriösa".

Som påstår sig kunna siga säga VEM du är, och VAD du ska göra.


-Kan man lita på dem, tror ni?

 

 

Hahahahahaha!

  

 

 

 

  

Av Caroline - 16 februari 2011 10:13

... som står på min mammas kylskåp.

Och det är såååå sant!




Det högsta är ej att aldrig falla,

 

utan att resa sig efter varje fall!

 

 

  





Av Caroline - 16 februari 2011 09:59

                              



Hon är ju så sjukt fin <3


      

Ett barn håller din hand för en stund,

men ditt hjärta förevigt <3



  

Av Caroline - 16 februari 2011 09:39

En bild på en liiten Jag:


  




  

Av Caroline - 16 februari 2011 09:15

 

 

Älska din fiende,

 

det kommer att göra    <3

 

henne vansinnig!

 

 

 

 

 

  

 

 

Av Caroline - 16 februari 2011 07:36

Det blev en tidig kväll igår... eller relativt tidig iallafall.

Kan ju vara skönt att gå och lägga sig i normal tid för en gång skull.

Det har ju blivit så att jag och Pierre sitter uppe till 23-tiden på kvällen,

och det är ju INTE sunt när man ska upp klockan 05.00 på mrogonen.

Man blir lätt lite trött och grinig då. Men tro på f*n, nu när vi la oss i tid,

så försover vi oss! Vaknade av ett sms från tokfia som tydligen vill hitta på nåt idag... ^^


Jag och älsklingstösen ska snart trava iväg på dagis, och senare idag så kommer vår inneboende hem igen :) Det blir looligt :) Celinne kommer bli så glad när hon kommer hem från dagis och det inte är bara hon och jag här ^^.


Nu så... hörs sen.

  

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards