CelinnesMamma

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Caroline - 14 februari 2011 14:40

En speciell hälsning till Celinnes gudmor Ulla.

Tack för att Du finns!

Du är en så fin människa, och du betyder väldigt mycket för oss.

Du vet väl om att du värdefull?








Också en krya på dig till världens bästa Pecka!

Ha en bra alla <3 dag!



       

Av Caroline - 14 februari 2011 13:00

Det gick skitbra på dagis! Imorgon ska jag gå dit och lämna henne direkt, och sen hämta henne efter lunch. Det var ju inte så farligt som jag trodde...:) Jag fick dessutom jättemycket gjort hemma, under den timmen hon var borta. Gissa då hur det kommer bli när hon är borta hela dagen? Lovely, känns helt underbart att man kommer hinna med sig själv! Äntligen. Det känns visserligen lite jobbigt att veta att hon kanske blir ledsen och så, men jag måste ju för sjutton vänja mig vid det, hon kan ju inte leva vid min sida i hela sitt liv, tjugofyra timmar om dygnet..^^ Så det känns bra, trots allt...


Idag är det alla hjärtans dag!!

Så till Pierre..... 3 st

 

 

och en till...

 



Och till Celinne:


Och  Celinnes två doplåtar...



Också en till MAMMA:


Av Caroline - 14 februari 2011 10:08

Celinne är på dagis... JAG ÄR HEMMA! :S


Det går bra... oväntat bra. :)


Väntar på att dom ska ringa och tala om hur det går, jag räknar inte med några som helst problem... hon märkte inte ens att jag var där när jag var det ju ^^

Av Caroline - 14 februari 2011 06:58

  

Glad alla <3- ans dag!!!



This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards