CelinnesMamma

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Caroline - 4 februari 2011 08:08

Pierre är så himlarns duktig han... gud, vad glad jag är att jag har honom.

Inte nog med att han jobbar från 07.00-16.00 varje dag, så har han nu skaffat sig ett extrajobb kvällar och helger, 4-5 timmar varje gång. Han är helt fantastisk. Dock känns det lite tråkigt att han kommer vara hemma så lite... men det är ju som tur är inte alla kvällar i veckan. Hur som...

Han lyckades även sälja igår... när han var dit och provjobbade!

Grattis älskling, du är bäst!

Helt klart överlägsen!

 

Hörrni.... på måndag börjar Celinne på dagis.

På måndag!!! Det är snart!Jag har panikkänslor i hela kroppen.Jag blir liksom lite osäker, rädd, orolig, kluven.Någon annan som har haft liknande?

(antagligen alla mammor..:P)

Men samtidigt så känns det jäättebra, men ändå inte. Jag lämnar ju bort min ögonsten till vilt "främmande" människor... iofs ska jag ju vara med några dagar... men det känns ändå så sjukt otäckt på nåt vis..:S

 


 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards