CelinnesMamma

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Caroline - 3 februari 2011 06:59

En tanke slog mig igår kväll när jag satt framför tv:n...

Så fort det blev reklam så var jag på väg att sätta mig vid datorn och logga in på FB. Men ganska snabbt så kom tanken....hallå? Bara för att det är reklam liksom? MÅSTE man kolla FB eller blogga, eller nåt annat PÅ DATORN då?

Varför inte masa röven in till köket och diska de sista glasen som behövs diskas? Varför inte hoppa in i duschen? Städa? VAD SOM HELST UTOM DATORN? Nejdå...utan datorn ska vara DET man gör... nej, jag gick inte till datorn, jag gick o tog en cigg. Som att det är så mycket bättre? Verkligen inte.

Men, medans jag rökte den ciggen, så kom jag till insikt, som så många andra redan gjort, Fb är en drog, och vad får man egentligen ut av att sitta och glo där, timme efter timme, dag efter dag? INGENTING. Jag funderar STARKT på att avlägsna mig från den sidan. Mycket snart. Kanske redan idag.



Snart ska jag göra mig klar och ta med Celinne ner på stan för sko-inköp.

Känns som jag har sagt det i en vecka nu..^^ Men idag ska det förhoppningsvis bli av. Haha. Hon börjar ju dagis på måndag, så det börjar bli liiite bråttom.

Det ordnar sig säkert....


Livet flyter på, det går bra nu..^^

Celinne har börjat sova hela nätterna, eller det har hon gjort sen ett tag tillbaka nu, hon lägger sig vid 19.00...och vaknar mellan 07-08 på morgonen. Perfekt.

Det gör mig till en mycket trevligare och gladare mamma..:)


Nej, slut på tjatet för den här gången. Hörs senare.

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards