CelinnesMamma

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Caroline - 2 februari 2011 20:04

Besöksrekord igen!

Jag fattar dock inte att det kan vara så många här,

 men så få som lämnar spår efter sig... 

Visserligen kommenterar många via länkarna på FB.

Men ändå...^^

Gör lite väsen av er, för tusan.


Imorgon blir det stan igen för ett nytt

försök att hitta skor till Celinne,

så nu går jag o lägger mig.


Av Caroline - 2 februari 2011 10:53



DEN ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA VIDRIG!!!

Av Caroline - 2 februari 2011 09:36

Sjukt kul var det häromkvällen när jag o Pierre satt och såg på tv...

Helt plötsligt kommer den sjukaste reklamen jag nånsin sett tror jag.

Det var en gubbe som satt och blev riiiktigt upphetsad av Elons priser.

Han visade verkligen sin lust, och såg såååå jädra vidrig ut, men stön, slick runt munnen, pet på bröstvårtorna, mm, mm.... det var RIKTIGT äckligt.

Hur som helst, när reklamen var slut, och Pierre suttit tyst en stund, så reser han sig upp och är nästan arg alltså.... såhär ropade han:


"-NEJ, NEJ, NEJ, NEJ....Det där kan jag INTE se igen... VAR ska jag ringa nu?? VAD ska jag ta mig till, det var det värsta, FYYYY FAAAN, Carro, vart ska jag ringa? Jag ringer tittarombudsmannen!!! Jag ska INTE se den skiten igen!!! FYYY FAAAAN, Var ringer man? ALLVARLIGT CAROLINE!!!"


Stackars Pierre.... ;P Men det var faktiskt en riktigt äcklig reklam.



Celinne kan iaf säga -" Bäbis" HELT rent...med "s" och allt! *stolt mamma*

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards