CelinnesMamma

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline - 10 januari 2011 10:07

Måndag...suck.

Pierre jobbar efter 2 veckors ledighet...attans vad tomt det blev här hemma..

Men samtidigt är det skönt att det är vardag igen. Det blir ju så långtråkigt när det är helg hela tiden.


Ont i magen så in i norden har jag... blä.


Celinne är dyngförkyld, för första gången i hela sitt liv är hon sjuk.

Stackarn hostade inatt så hon vaknade flera gånger och gnällde... hon har antagligen väldigt ont i halsen.... Det gör så ont i mammahjärtat :(


Om några timmar bär det av upp till sjukhuset igen.

Nu var det längesen...


Nu vaknar prinsessan...AV HOSTAN!!!!!


Hörs

Av Caroline - 9 januari 2011 17:17

Hon är ett år gammal!!!! Den är sänkt så mycket det går!!!!

Hon klättrade bådei, och UR den, flera gånger nyss!!!!

Vad gör jag nu???

Av Caroline - 9 januari 2011 14:54

Jag vet att jag suger på att blogga under helgen...:P

Men det kan ju bero på att jag har ett annat liv,

utanför bloggandet också...

(jag sa att det kan va så)

 

Men här kommer några bilder på vad jag gjort..

(fredag kväll är hemlig ;P)

 

 

Fixat i vardagsrummet 

   


Fixat Celinnes rum liiitegrann....INTE klar än:


     



Fått syn på en bild som hjärtat mitt knäppt åt mig i hemlighet:

LOVE YOU KNÄPPGÖK!

     


Och så har Celinne klätt ut sig för mig...;)




Och lekt tittut/bu/kurragömma

   


Det var det, det....      

Av Caroline - 6 januari 2011 18:55

Sjukt nöjd med mitt "nya" vardagsrum!

Blev fint som 17 med mina nya buddha-gardiner, och tillhörande soffkudde..:)

Osså en buddha-staty, och en buddha-rökelse-grej.... skitsnyggt! Yey!



Nu ska jag be om att få tacka för sakerna till Celinne:

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!! Jättefina var dom!!             





:)

Av Caroline - 6 januari 2011 15:32

              

Av Caroline - 6 januari 2011 08:30

Alltså... om man skapar en blogg,

och skriver om saker man har en åsikt om,

och som man vet att andra har en åsikt om,

då får man räkna med lite gensvar!

Good and bad!


Man kan inte vara nån liten "prinsessa på ärten"

och helt plötsligt vara helt förtvivlad över att

någon inte tycker som du...

Lite skit får man ta.

Men absolut inte hur mycket som helst,

och om vad som helst.

Det finns gränser....




Av Caroline - 5 januari 2011 20:50

Godkväll alla solstrålar!

( Ni andra kan faktiskt dra härifrån på en gång!)
 
Än en gång får jag höra att någon skriver om
mig i sin ego-blogg.... you know what?
-I DON´T GIVE A FLYING ***!
Jag tänker inte ens läsa skiten.
Så var det med den saken.
Jahaja, nu var det ex antal dagar sen man skrev här då.
Mycket har hänt sen dess...
Vi har varit hos Celinnes farmor i stockholm till exempel.
Och där hände det grejer vill jag lova.
Celinne är nu bortlovad, och ska gifta sig när hon fyller 30,
med en äldre rik man (han kommer vara 48 då)
Jag sa "-ja då får vi hoppas att hon har daddy-issues dådå, och jag tror inte man får gifta sig med sin farbror i Sverige"
Då svarar han "- Det är lugnt det, vi kan dra utomlands! ^^ HAHAHA!
Du är kul du Pontus, men du får nog hitta en annan fru ;)
Imorgon ska jag hem till min pappa!!!
Ingen är gladare än jag!
Träffa allihopa ska bli såååå kul!!!
 
Hörs imorgon då!
Av Caroline - 4 januari 2011 20:33

                                                                                      

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards