CelinnesMamma

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline - 13 januari 2011 20:12

skitbra. Tycker jag iallafall....


Ni ska få veta, allihopa... så snart jag känner för det :)

Nä, men allvarligt. Jag vill inte säga något. Än.

Men det är antagligen inte lika stort för er som för mig ändå.


Pöss, hej!

Av Caroline - 13 januari 2011 06:26

Varför kliver jag alltid upp en miljon timmar för tidigt än vad jag behöver?

Varför tror jag att det ska ta mig 3 timmar att göra mig iordning och komma ut genom dörren? Och sen en timme att ta mig dit jag ska?

Det skulle lätt räcka med bara halva den tiden.

Känner mig ju lagomt löjlig nu kan jag säga, när jag sitter här och är nästan klar, och ska inte åka förrän om 2 timmar som tidigast. Haha!

På ett sätt är det ju bra, för jag kommer sällan för sent till nånting.

Man brukar vanligtvis inte behöva vänta på mig... om det inte händer något oförutsett precis innan jag ska åka... till exempel en present i Celinnes blöja.

Men nu ska ju inte hon med, så nu ska det nog gå bra...

 

Jag är s.k.i.t.n.e.r.v.ö.s

 


Av Caroline - 12 januari 2011 20:59

Ja, så var en dag till ur världen... skönt!

Imorgon gäller det. Jag är fortfarande sjukt nervös, men

samtidigt så har jag en magkänsla som säger att det kommer gå kanonbra!


Idag har jag tvättat (som igår)

Men med tanke på Celinnes trevliga surprice

till mig när jag vaknade i morse, så var det bara att

tvätta idag igen... :P

Hur som helst, när jag kom tillbaka från tvättstugan

så satte jag en varm filt (den var fortfarande varm efter torkskåpet)

runt Celinne....Hon tyckte det var tok-mysigt...:D


    


Men tröttnade efter en stund....

  


Och sen, mina vänner, så blev Celinne väldigt vääääldigt trött....


  


10 sekunder senare.......


  



Älskade barn, och  älskade karl.... de vackraste som finns!


Älskar er två så otroligt!!!!

Av Caroline - 12 januari 2011 14:26

Då gäller det att det går bra. Gud, vad jag är nervös...

känns som att mitt liv hänger på det här. (gud, va töntig jag är nu)

 Men det är verkligen så.

Går det inte nu, så rasar mycket...

 

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG GOTT FOLK!


Av Caroline - 11 januari 2011 19:38

Nu fattas bara en liiiiiten detalj... :P


Men den är stor.



Men det som hänt hittills är ju så sjukt bra!!

Tack, tack, tack, tack, tack för att det finns snälla människor.

Av Caroline - 11 januari 2011 09:25

Och såhär tror jag deras plats-anonns ser ut:


Komplett idiot sökes för ledig tjänst.


Vi söker nu medarbetare som är totalt hänsynslösa,

och helt utan skam och känsla för andra människor.

Du ska tycka om att prata i telefon, även privata samtal går bra,

eftersom vi behöver fylla ut telefonkön ytterligare.

Tjänsten är ledig omgående, eftersom flera medarbetare sagt

upp sig för bättre jobb... till exempel inom städ-branschen.

Av Caroline - 11 januari 2011 09:14

Såhär tror jag att man ska ansöka för att ha bäst chans att få en anställning på försäkringskassan:


Hej!


Jag är en bitter och ful kärring på 48 år.

Sen några år tillbaka har jag varit arbetslös på

grund av att jag blev uppsagd från mitt tidigare arbete

då mina arbetskamrater fann mig irriterande och elak.

Nu söker jag tjänsten hos er då jag tror den passar mig utmärkt  eftersom:

Jag älskar att retas med människor som sitter i jobbiga situationer,

Jag tycker om att kunna göra fel i mitt arbete,

Jag är totalt känslokall och inkompetent, och ser verkligen fram emot

att ta emot diverse mordhot från svenska folket, så jag kan få vara med i tv och

beklaga mig över det sen.


Hoppas ni hör av er.

Av Caroline - 11 januari 2011 07:40

Igår fick jag ett samtal av någon jag verkligen inte hade förväntat mig...

börjar tro att hon är en ängel..

Inte för att ta ut något i förskott, menatt hon ens TÄNKTE på att ringa mig, var så oerhört gulligt! Så nu väntar bara att se om det ger något!

Jag är dig evigt tacksam, för att du är omtänksam!

 

Du ska ha en stjärna i himlen ;)

  

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards