CelinnesMamma

Alla inlägg under januari 2011

Nej

Av Caroline - 18 januari 2011 12:18

Det känns som jag inte kan andas.... det gick åt pipsvängen!

Det blev inte som jag trodde, det blev inte som jag ville.

Jag misslyckades.

 

När det blir såhär så är jag

glad att jag har en underbar familj.

 

Livet går vidare.

 

Av Caroline - 18 januari 2011 09:12

Hade pysselstund för mig själv igår kväll efter att jag fick en fix-idé...

Jag satte mig med papper, penna, sax och lim...


resultatet? Bra. Tycker jag iallafall.... här är en bild:



Jag tycker att det blev ganska så bra, med tankte på att jag faktiskt gjort det

med vanligt kollegieblockspapper och en sax :)

Ritade ut bokstäverna, klippte ut dom, och satte fast dom på väggen... haha!

Att det är snett och så gör inget....   

Av Caroline - 17 januari 2011 18:11

Svar: Hur kul som helst.

(har en video också, men den verkar inte gå att ladda upp, ATTANS)

Men jag kan ju förklara att det som var roligt med

det hela var ju att det blev ett "FLopP"-ljud när hon

drog bort den från ansiktet,  så skrattade hon (VI) åt det... :)



                  

Av Caroline - 17 januari 2011 17:12

 

Sällan Celinne sitter i hallen...




   

Och tar varje chans hon får att klättra upp på bordet....




   

Spelar ingen roll hur arg jag blir, det är hennes rättighet

som busigt barn att vara på bordet...tycker HON alltså.



 

Vi provar ut lämpliga frisyrer till Celinne. :)




  

                

Av Caroline - 17 januari 2011 15:18

...kommer att bli väldigt besviken idag.....

Av Caroline - 17 januari 2011 11:34

 Ursäkta mitt jävla tjat på videorna, men hon säger det iallfall en gång på varje video.

Efter att jag stängde av kameran sa hon det ÄNNU tydligare...såklart.



  
 

Av Caroline - 17 januari 2011 10:59

Höll precis på att somna igår kväll när en tanke slog mig...

tungpiercingen ska bort!

Jag är så innerligt trött på skiten.

Visst, den märks inte av, jag känner den aldrig...

MEN... den förstör tänderna ska ni veta.

När jag gjorde den, när jag var i 15-års åldern,

alltså snart 10 (!!!) år sen, så sa piercaren

till mig att jag bör ta ut den efter 5 år,

eftersom att den förstör emaljen på

tänderna... jag har haft den i som sagt var

snart 10 år, om inte 11.

Det är dags nu...snart...

snart ryker den!


  

Av Caroline - 16 januari 2011 14:48

ÄNTLIGEN är det snart måndag.. väntar med spänning på den dagen. :)

Har haft nån knepig ångest hela helgen, bara för att jag väntar på just... ...MÅNDAG!

 

Nu är den snart här. Med min dom.

Ujujuj!

 

Nästa helg blir också intressant.

Är lite smått nervös inför det också. :S

Gissar att bloggen kommer sprängas den dan..^^

Nyfikenstrutarna kommer ta över.

Tror jag iaf.

 

Nä, nu ska det städas, diskas och kramas med liten Celinne..

och kanske hennes pappa får en kram han med.

 

Hörs

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards