CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Mammas lillhjärta....är hon "stor" nu??

Av Caroline - 31 januari 2011 06:46

Kanske, kanske är det så, att barn är inbyggda små morgonmarodörer...;)

Nejdå, Celinne brukar vara duktig att sova, men nu har hon vaknat tidigt i några dagar.. och det resulterar ju i att jag också måste göra det.

Och det i sin tur ser till så jag är en riktig häxa framåt eftermiddagen, då jag är som tröttast, och skulle lätt kunna gå och lägga mig för natten. Men det går ju inte, och när det väl är dags att sova sen, vid nio, tio...då är jag TVÄRPIGG! Så sitter jag uppe till 12-01 nångång, och sen dödstrött igen på morgonen...

ond cirkel, skulle jag vilja påstå..:/

 

Men det blir snart ändring på allt det här, Celinne börjar på dagis på måndag.

Det är med blandade känslor för hennes mamma kan jag lova.

Dels ska det bli såå skönt att få lite tid för sig själv, men det är också otroligt skrämmande att lämna bort mitt barn till främmande människor.

 

Men jag vet att jag fått det bästa dagiset man kan ha här i närheten.

Jag fick tillomed vänta två månader extra för att det är så svårt att få plats där.

Ett litet mysigt dagis är det, och det märks att dom verkligen BRYR sig.

I pappren vi fick om inskolning, hade dom skickat med ett jättefint vykort, och en lista dom ville att jag skulle fylla i, där dom frågade om vad Celinne är duktig på, hennes favoritsånger mm.... så det känns trots allt bättre än om jag skulle lämnat henne på dagiset som finns här i närheten, där dom är typ 1274564 ungar på 3 personal.

 

Aja, nog om det.

Det värker lite i mammahjärtat när jag tänker på det...trots allt.

 

Pierre, min duktiga karl, lycka till idag!

Jag vet ju som sagt att det går bra,

men ändå... du är bäst!

Jag Älskar Dig!

 

Idag (ikväll) hoppas jag på finbesök långväga ifrån!

Det skulle va sååå kul om det blev som vi planerat,

jag och *****..:)

Det var väldigt längesen man såg h*n!

 

Vi hörs senare gott folk.

 
 
Anne

Anne

31 januari 2011 15:08

Verkar inte vara lätt att få tag i dagisplats. Där jag jobbar är det 400 barn i kö nu.

http://www.nogg.se/Annes

Caroline

31 januari 2011 15:08

Jag har ^^ :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards