CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Tack Mamma

Av Caroline - 22 januari 2011 20:38

Jädra skit också. jag kan inte ladda upp bilderna från fotografen.

Ni på facebook har ju redan sett dem, men på bloggen går dom bara inte att ladda upp... det står bara: fel filformat. JA, det är jpeg. Jag har fått rådet att ändra namnet på dem, till jpg, men det går inte!

Aja, det ska nog lösa sig.... skam den som ger sig, eller hur?

 

Det har varit en otroligt skön dag. Bara varit jag och Pierre...och vi har haft det så sjukt skönt. Varit och handlat, ätit gott, vilat, njutit av att inte ha något ansvar över huvudtaget. MEN... jag saknar Celinne tokmycket! Hon lämnar ett tomrum efter sig som är enormt. Jag LÄNGTAR verkligen efter att hämta henne imorgon, men njuter av att kunna sova ut en morgon till...

Jag har aldrig varit ifrån Celinne en hel dag förut, och det lär dröja innan jag gör om det, det värker i mamma-hjärtat så förskräckligt ju....:(

Men jag är enormt tacksam för min mamma, som har haft Celinne hela helgen. Jag behövde verkligen den här avkopplingen... och min mamma är en ängel!

 

I övrigt har jag inte så mycket att säga, vill ju inte skriva allt här längre, eftersom det finns människor som LEVER för att försöka göra livet surt för andra. Gotta sig i andras olycka, det är ju bland det sjukaste som finns alltså.

 

Nu: mys med karl.

Snart: duscha.

Senare: krypa ner bredvid karl.

Ännu ännu ännu senare: Sova ;P

 

 

 
 
Anne

Anne

22 januari 2011 21:39

Högerklicka på bilden välj öppna med paint.
Tryck CTRL + W och väl 50% på båda. (Antar att bilderna som kommer från fotograf är onödigt stora för att läggas upp i bloggen. Det går fortare om du förminskar dom som jag nämnde)
Sen tar du spara som och väljer formatet JPEG.

Lätt som en plätt!

http://www.nogg.se/annes

Caroline

23 januari 2011 19:50

Nej, nu blev dom för små istället...:/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards