CelinnesMamma

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Caroline - 21 januari 2011 12:40

Gör mig redo för att snart åka iväg till mammsen med tösabiten min. :)

Ska bli grymt skönt med en sovmorgon :D

Pierre älsko är på hemgång, och jag njuuuuter av livet. :)

Av Caroline - 21 januari 2011 09:35

Haha, snacka om att bråket skapade många läsare... Brukar inte ha såhär många vid den här tiden på morgonen...

Men hörrni, det blir inget mer. För jag läser inte skatboets blogg.

Inte lönt att haka upp sig när de flesta vet att hon sitter och

ljuger om allt hon skriver ändå :)

 

Imorgon är det lördag... *nervös*

 

Tänkte bara tala om en sak.... det spökar i vårt sovrum. KRAFTIGT.

Tänker inte ens gå in på vad som hände inatt, men otäckt är det iaf..:S

 

Idag slutar Pierre tidigt... ÄNTLIGEN HELG.

Ska bli så jädra skönt.

Tänker ta det fruktansvärt lugnt.

Hoppas bara jag får sovmorgon också...

Vi får se hur det blir med den saken.

 

Celinne är på världens bushumör idag, så jag lär ju ha det jag gör.

Men jag önskar er en fin dag, mina vänner..

så hörs vi nåt sen.

 

Btw... jag tänker INTE byta stjärntecken.

Jag är TVILLING. punkt slut.

 

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5919700


This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards