CelinnesMamma

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Caroline - 20 januari 2011 20:45

Eko, eko, eko.... det blev så lugnt och tyst i bloggen (trevligare iaf) av att välja bort energitjuvar...

Fy 17 va skönt :)

Nu väntar jag bara på funktionen: "Blockera IP från bloggen helt o hållet".

Och inte bara kommentarerna.

 

Satt och pratade med mamma i telefon nyss,

och hon påminnde mig ang. lördag..:)

Det ska bli tokspännande!

Sen ska det bli kul med lite fler bloggläsare :) (ÄNNU MÅNGA MERA :))

Jag gillar verkligen att ha många besökare, för då vet man att

det man säger kommer fram.

Och så är det kul att höra vad andra tycker om det...

(alltså, inte såna som försöker trycka ner en med anonyma

spydiga kommentarer)

utan ÖPPET kan tala om saker o ting,

älskar att föra samtal om olika saker som är viktiga. :)

Men, hursomhelst....

det ska bli kul att vakna på lördagsmorgonen :)

Yeeey!

 

Att jag bloggat så mycket idag beror på att jag haft sjukt tråkigt.

Celinne och jag har bara varit hemma hela dagen, förutom en snabb visit på affären tidigt på dagen.... ja jag vet, vi borde ha varit ute i finvädret, men jag har verkligen inte orkat det. Men imorgon ska vi dra ut på äventyr igen.

Åka pulka och njuta av att vintern snart är slut. :P

 

Pierre har redan hoppat i säng, och jag TROR att han sover..^^

Celinne sover sen ett par timmar...och snart förhoppningsvis även jag.

Krypa ner hos karl och barn är det bästa som finns ;)


 

 

Av Caroline - 20 januari 2011 19:16

Av Caroline - 20 januari 2011 18:53

Skön kväll med min kärlek och mitt allt... :)

Alltså, Celinne och Pierre.. ;)

 

Tog ett beslut tidigare idag, och det är att

blockera alla som kommenterar bloggen på

ett så pass negativt sätt att jag sänker mig ner på

deras dagisnivå... efteråt känner jag mig lika dum som

personerna ifråga är, såå... från och med idag så får

dessa människor ingen som helst respons från mig,

för jag HAR ett bra liv, med BRA människor omkring mig,

som VILL vara med mig, och som jag älskar,

har INGENTING till övers för såna som mår så pass

dåligt i sig själva så dom måste hävda sig genom

att försöka trycka ner andra genom anonyma kommentarer

för att få någon slags reaktion.

Det är precis som att dom vill att andra ska må

lika jävligt som dom gör själva.

 

Men som sagt.

Jag sätter stopp nu.

Om någon av dessa människor skriver fler

blogginlägg om mig,

snälla snälla snälla ni...tala inte om det för mig.

För jag VILL VERKLIGEN INTE veta.

 

Jag kommer aldrig någonsin igen gå in och

dras med i deras ständiga tvistande och tjafsande.

Jag har fått hur många mejl som helst i två dagar

nu, av andra som känner dessa människor, och som

känner precis likadant som jag gör.

 

Jag hoppas ni (normala läsare) kan bortse från

de bråk som varit på min blogg den senaste tiden...

och jag hoppas ni också väljer att sluta läsa den bloggen

som det bara kommer en massa skit ifrån hela tiden...

för man dras med i måendet.

Jag har förstått att ett par av mina läsare

drogs med i den skit jag hävde ur mig, och det

ber jag så hemskt mycket om ursäkt för.

Det var inte alla som skulle se allt,

det var en enda person.... och hon förtjänade det.

 

Som man behandlar andra, blir man själv behandlad.

Snart är hon helt ensam.

 

Nu ska jag mysa med karln i soffan,

och bara ha det oförskämt bra!


Av Caroline - 20 januari 2011 15:55

Kommer nu att radera alla neggo-inlägg.... detta är ingen

pessimistblogg, det får hon ha för sig själv.


kram

:/

Av Caroline - 20 januari 2011 15:53

Nu har jag fått blockera skatan från att kommentera, få se hur lång tid det tar innan hon hittar en annan dator eller telefon att terrorisera med...

Av Caroline - 20 januari 2011 15:46

Hon fattar ju inte!!!!!!!!!!!!!!!!Vad gör man åt en stalker som VÄGRAR lägga ner?????????

Av Caroline - 20 januari 2011 13:51

Sååå...om vi ska vända den här bloggen till att bli positiv igen då :)

Lilla hjärtat ligger och ska sova lunch...stora hjärtat är på jobbet..

det ger mig tid till mig själv, som jag så ofta gnäller om att jag inte har.

Men nu sitter jag ju här! Och tiden jag har till mig själv, den bara flyger iväg.

Såhär blir det ofta har jag märkt... sen när Celinne vaknar så tänker jag:

men neeejje... inte än! Jag måste ju hinna med.....ja, både det ena o det andra.

Men men, det är lätt att vara efterklok.

Haha, vet ni? Idag har jag gjort en  videoblogg....kommer dock aldrig lägga  ut den efter att jag upptäckte att jag har dubbelhaka. :P

Jag frågade Pierre vänligt men bestämt varför han aldrig talat om detta.

Han höll dock inte med mig om min dubbelhaka, men vad säger ni?


    

Hahahahaha, hoppas ni fattar att  jag bara driver med er, så ni inte tror att jag ser ut riktigt sådär hemskt...;)


Hahahahahahahahahahhahaha, fyfan, vilken tur att man har nog med självförtoende att kunna driva med sig själv och lägga upp  så fula jävla bilder frivilligt!


this is more like it...still ugly thou


  


Tåten ni ser i mitt hår på andra sidan huvudet beror på att när jag ammade så tappade jag MÄNGDER med hår vid tinningarna, nu har det växt ut bra mycket, och är skit-tjockt... ich bångstyrigt efterson jag har självfall i håret..:/

Men det syns aldrig annars, bara såna här dagar,  när jag inte orkat platta håret, mm....

 Jag glömmer aldrig paniken jag hade när jag började tappa håret...

någon annan mamma som ammat länge som varit med om det?

Men som sagt, det växer ut, och tjockare än förut! (som om det behövdes :S)



Av Caroline - 20 januari 2011 08:46

Vet ni? Läsar-rekord....igen!

:D

Jag måste vara en väldigt intressant människa...

det tycker jag är lite knepigt, för mitt liv är inte så

intressant... så man kan ju undra vad folk är intresserade av..

Nån som har lust att tala om vad det är som gör

att ni återkommer till min blogg?

Ta mig inte fel, det är JÄTTEKUL!

Jag blir jätteglad när jag ser att det är så många som läser. :)

 

På lördag VET jag som sagt att det kommer

att bli en hel del många fler som läser...

 

Och efter det så får jag lägga ut alla

bilderna som Robin.N var hit och tog!

YEYY!

 

Annars då?

Slappdag idag..

har absolut INGENTING inplanerat,

skönt...har en del tankar att rensa ut.

 

 

 

Utdrag från Facebook:

Josefine Walter För att du är speciell gumman! Antingen hatar man dig eller så gillar man dig! De finns inget mellan läge! Jag ha känt dig i så många år och vi ha stått varandra nära en gång i tiden, så för mig är de intressant att läsa va som sker i ditt liv och dina tankar! Sen så har du en helt underbar familj! Drf är du intressant! Sen att du resonerar på ett mkt bra och vuxet sätt när de kommer till drama queens som finns där uppe;)

 

 

 

Gulle dig, Josefine!


This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards