CelinnesMamma

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Caroline - 18 januari 2011 20:57

Mina blogginlägg de senaste dagarna har handlat om en del tråkiga grejer...

Nu finns det ett par stycken som tror sig ha listat ut vad det handlar om.

Javisst... till viss del så handlar det om det... men det jag skrev om imorse, var DEFINTIVT ingenting så simpelt som det du "gillade" lilla fröken.


Ni får spekulera bäst ni vill....


Men eftersom allt ni har att göra är att tokstirra igenom både min facebook och blogg, så borde ni gå UT genom dörren ibland istället och se er omkring i den RIKTIGA världen ;P


Puss på er.

Nej

Av Caroline - 18 januari 2011 12:18

Det känns som jag inte kan andas.... det gick åt pipsvängen!

Det blev inte som jag trodde, det blev inte som jag ville.

Jag misslyckades.

 

När det blir såhär så är jag

glad att jag har en underbar familj.

 

Livet går vidare.

 

Av Caroline - 18 januari 2011 09:12

Hade pysselstund för mig själv igår kväll efter att jag fick en fix-idé...

Jag satte mig med papper, penna, sax och lim...


resultatet? Bra. Tycker jag iallafall.... här är en bild:



Jag tycker att det blev ganska så bra, med tankte på att jag faktiskt gjort det

med vanligt kollegieblockspapper och en sax :)

Ritade ut bokstäverna, klippte ut dom, och satte fast dom på väggen... haha!

Att det är snett och så gör inget....   

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards