CelinnesMamma

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Caroline - 13 januari 2011 21:42

Värst vad alla blev nyfikna... :P

Jag SKA berätta... men inte förrän jag kommit över bäcken.

För som alla vet så ska man inte ropa hej...


  

Men det känns som att jag flyger...


  


Vet ni en sak?


SNART får jag publicera alla fina bilder på Celinne

som fotografen tagit. Om två veckor ungefär!   

Så fort dom som äger dom publicerat dom först ;P

Vilka det är?

Ja, det är ju  ***********!   




Av Caroline - 13 januari 2011 20:12

skitbra. Tycker jag iallafall....


Ni ska få veta, allihopa... så snart jag känner för det :)

Nä, men allvarligt. Jag vill inte säga något. Än.

Men det är antagligen inte lika stort för er som för mig ändå.


Pöss, hej!

Av Caroline - 13 januari 2011 06:26

Varför kliver jag alltid upp en miljon timmar för tidigt än vad jag behöver?

Varför tror jag att det ska ta mig 3 timmar att göra mig iordning och komma ut genom dörren? Och sen en timme att ta mig dit jag ska?

Det skulle lätt räcka med bara halva den tiden.

Känner mig ju lagomt löjlig nu kan jag säga, när jag sitter här och är nästan klar, och ska inte åka förrän om 2 timmar som tidigast. Haha!

På ett sätt är det ju bra, för jag kommer sällan för sent till nånting.

Man brukar vanligtvis inte behöva vänta på mig... om det inte händer något oförutsett precis innan jag ska åka... till exempel en present i Celinnes blöja.

Men nu ska ju inte hon med, så nu ska det nog gå bra...

 

Jag är s.k.i.t.n.e.r.v.ö.s

 


This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards