CelinnesMamma

Alla inlägg under december 2010

Av Caroline - 2 december 2010 07:47

Jag tänkte bara skicka en hälsning till Kat Von D....

SJÄLVKLART läser hon min blogg....^^

haha..

Det är bara att komma hem till mig här i Skönsberg så

ska vi äta svenska köttbullar, lyssna på Kent och

prata tatueringar o böcker..:D

(hon berättade nyss på tv att hon lyssnar på Kent)     

 

Nej, men helt seriöst.... denna kvinna är så otroligt häftig.

Snacka om karaktär!

Och hon ser grymt bra ut, TROTS tatueringar

över större delen av henne...

inte många som kan bära upp det!

SHIT, vilken cool brud alltså..*vill vara* ;)

 

  

Av Caroline - 2 december 2010 06:49

Jag är så otroligt trött o less på folk  som bara bryr sig om sig själva....

Men skit i det.

 

Nu är karln utflugen till jobbet, dottern matad med välling,

och jag är i början på min kanna kaffe.

Så fort Celinne har somnat, och sen vaknat (haha)

så ska vi ta oss en vända ner på stan för att inhandla diverse

nödvändiga prylar....(mmm...JÄTTEnödvändigt^^)

Ibland känner jag mig så otroligt korkad alltså....

som nu till exempel... jag har på fullaste allvar suttit och intalat mig själv att det jag ska köpa är bara en massa saker vi bara mååååste ha...

men nu när jag sitter här, och är på väg att skriva ner det, så inser jag plötsligt hur DUM jag är... skulle låta som nån korkad blond människa med en stooor blogg....så nu skiter jag i att säga nå mer.

 

Adjö... 4 right now. :P

 

 

typ såhär dum:  

Av Caroline - 1 december 2010 07:01

Den var så fin, så jag måste lägga den här...

 

  

Av Caroline - 1 december 2010 06:35

 

Jag har faktiskt ingen speciell tro...

 

Men en sak tror jag på: Karma.

Jag är helt övertygad om att man får tillbaka det man ger.

Helt säkert. Har fått så många bevis på det, så det går inte att tveka.

 

Så tänk på vad du gör, en dag kommer det tillbaka till dig.

 

 

 

 

Idag är det den 1 december, Madde fyller år!!!!!

GRATTIS  BUBBLEBLÅSA! :p

 

Men stackarn ligger inne med Theatuss på sjukhuset..:(

Men jag hoppas och tror att det är ingen fara,

dom kommer nog hem idag :)

 






This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards